ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۴ خرداد

معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: روز چهارشنبه هفته جاری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مرکز خدمات ارتباطی بین الملل شهید دکتر محسن فخری زاده در پردیس ارتباطی پیام افتتاح می شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۴ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی گفت: بر اساس گزارش عملکرد اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی، بیش از ۲۱ درصد شکایت‌های خرید اینترنتی، مربوط به عدم تامین کالا یا خدمت از سوی کسب و کارهاست.
اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی حدود چهار سال قبل برای رسیدگی به شکایت از کسب و کارهای مجازی شکل گرفت. کاربرانی که بیش از گذشته به سمت خریدهای اینترنتی سوق پیدا کرده بودند، به مرجعی نیاز داشتند که بتوانند مشکلات خرید از سایت‌های اینترنتی را توسط آن برطرف کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۴ خرداد

به گزارش دیجیاتو، تغییر سیستم چندوظیفگی یا مولتی‌تسکینگ در iPadOS 15 به کاربران نشان داد که چگونه می‌توانند از آیپد خود بهتر استفاده کنند. حالا معاون بازاریابی جهانی و معاون تجربه سیستم‌های هوشمند اپل در مصاحبه‌ای درباره این قابلیت بیشتر توضیح داده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۴ خرداد

به گزارش دیجیاتو، در گذشته شاهد حضور ایرباد بی‌سیم بیتس استودیو بادز در بتای iOS 14.6 بودیم و حتی در چند روز اخیر تصاویری از افراد مشهور با این ایرباد به اینترنت راه پیدا کرده بود. حالا قیمت این محصول افشا شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۴ خرداد

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: مبادلات اینترنتی بخش زیادی از فعالیت پست کشور را شامل می‌شود و هم‌اکنون ۴۰ درصد از مرسولات پستی مربوط به خریدهای اینترنتی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۴ خرداد

در شرایطی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم وزیر ارتباطات با انتشار توئیتی از تصویب غیر قانونی لایحه بازپس گیری کانال ها، داکت ها و حوضچه های مخابراتی شرکت مخابرات ایران سخن گفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

به گزارش دیجیاتو، کارت‌های گرافیک قدمت طولانی دارند، بنابراین GPUها می‌توانند سوژه مناسبی برای موزه باشند. حالا شرکت کالرفول با همکاری انویدیا چنین ایده‌ای را عملی کرده و اولین موزه کارت گرافیک جهان را در چین احداث کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امکان استفاده سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی از ظرفیت پردازشی ابررایانه سیمرغ فراهم می شود.
به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه مشترک این پژوهشگاه با سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به منظور آشنایی بیشتر و تبادل نظر میان دو مجموعه برگزار شد.

ادامه مطلب