سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ اسفند

کاربران Android دیگر نیازی به انتظار کشیدن طولانی مدت ندارند. Nintendo به تازگی قول داده و عنوان کرده است که نسخه‌ی Android بازی Super Mario Run در تاریخ ۲۳ مارس، تحت نسخه‌ی ۲.۰ آن بر روی این سیستم‌عامل عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ اسفند

شاید هر کسی که از سیستم‌عامل‌های Windows 7 و Windows 8.1 بر روی سخت‌افزارهای جدید استفاده می‌کرده است، به‌روزرسانی این هفته‌ی Microsoft برایشان تعجب برانگیز باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ اسفند

بنا بر دلایل آشکار، Google علاقه‌ی فراوانی به کاهش زمان مورد نیاز برای بارگذاری صفحات وب و سرویس‌ها دارد. یکی از روش‌های موجود برای دستیابی به این امر، کاهش حجم تصویرهای اینترنت می‌باشد. روشی که پیش‌تر این شرکت در فرمت WebP ارائه شده در سال ۲۰۱۴ که عکس‌ها را تا ۱۰ درصد کم‌حجم‌تر می‌کرد، استفاده کرده بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ اسفند

Sirin Labs، استارتاپ سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند Solarin که در ماه می گذشته با قیمت باورنکردنی 14000 دلار و با شعار ارائه‌ی امنیت بسیار بالا به بازار عرضه شد، حدود یک سوم از کارکنان خود را، در حدود 30 نفر، پس از تجربه‌ی فروش 10 میلیون دلاری‌اش از کار برکنار کرد. طبق گفته‌های مدیرعامل، این استارتاپ در حال کار بر روی دستگاه‌های محاسباتی جدید می‌باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ اسفند

هستند کسانی که به دلایل مختلفی گوشی و یا تبلت خود را در اختیار کودکان‌شان می‌گذارند. دلایلی از قبیل کمک در انجام تکالیف فرزندان، سرگرم کردن آن‌ها هنگامی که مشغول به کاری هستند و یا اینکه ... بله، درست حدس زدید، آرام کردن‌شان آن هم در جایی که نیاز به سکوت است.

ادامه مطلب