موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

Galaxy S8 محصول جدید کمپانی Samsung که چند روز دیگر به عرضه‌ی عمومی آن باقی‌مانده، علاوه بر آنکه از فناوری تشخیص چهره جهت پرداخت‌های اینترنتی از طریق موبایل بهره برده است، امنیت cutting-edge نیز برای مقابله با حریفانی چون iPhone به آن افزوده خواهد شد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

Google طی امروز تغییری کوچک اما مفید را در محیط کار Gmail ایجاد کرد. این دگرگونی قابل‌ استفاده برای هر کسی است که قصد ارسال و یا دریافت فایل‌های ویدئویی را دارد. اکنون دیگر برای تماشای فایل‌های ویدئویی پیوست شده نیازی به دانلود آن‌ها ندارید، بلکه می‌توانید به‌صورت آنلاین به مشاهده‌ی آن‌ها بپردازید.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

کمپانی ژاپنی سونی قصد دارد تولید کنسول های بازی PlayStation 3 را متوقف کند. این خبر در پرتال رسمی شرکت منتشر شده است. توقف تولید این کنسول در اواخر ماه مارس سال 2017 انجام خواهد شد و تاکنون تنها در ژاپن عرضه ی دستگاه متوقف شده است. این محصول برای اولین بار در سال 2015 و در نیوزلند به فروش رسید.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

کمپانی آمریکایی Apple در نظر دارد تا در آینده ای نزدیک نسل جدید دستگاه گیرنده ی دیجیتال تلویزیونی خود را به کاربران معرفی کند. به گفته ی این کمپانی عرضه ی این محصول به بازار برای سال جاری برنامه ریزی شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

به گزارشی از سایت خبری کمپانی چینی Xiaomi، این کمپانی قصد دارد از تلویزیون بدون فریم خود رونمایی کند. بر اساس این گزارش این کمپانی در تاریخ 21 مارس به صورت رسمی طی یک کنفرانس رسمی از محصول جدید خود پرده برداری خواهد کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

کمپانی مشهور تولید کننده ی گوشی های هوشمند HTC قصد دارد از گوشی جدید خود مشابه HTC Desire 650 در آینده ای نزدیک رونمایی کند. البته محصول جدید دارای تفاوت های زیادی با نسخه ی قبلی است و عملکرد آن نیز نسبت به قبل بهبود یافته است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ اسفند

اهمیت WiFi در زندگی انسان بر کسی پوشیده نیست. این ارتباط بی‌سیم به حدی در زندگی ما نقش بازی می‌کند که از کُندی آن ممکن است اعصاب‌مان خورد شود. خوشبختانه یک دانشجوی دکتری در هلند به ایده‌ی جالبی دست یافته است. وی قصد دارد داده‌های بی‌سیم را از طریق امواج مادون قرمز به لپ‌تاپ و گوشی هوشمند انتقال دهد.

ادامه مطلب