کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ فروردين

SoftBank قصد دارد مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار بر روی سرویس فضای کار اشتراکی WeWork سرمایه‌گذاری کند. SoftBank که شرکت ارتباطات رادیویی اینترنتی ژاپنی است، سرمایه‌گذاری‌های متعددی بر روی شرکت‌های بزرگ تکنولوژی جهان صورت داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ فروردين

بنیان‌گذاران و سرمایه‌گذاران Snap تنها اشخاصی نیستند که طی روزهای گذشته صاحب ثروت‌های کلان شده‌اند. مدرسه‌ای خصوصی در کالیفرنیای آمریکا نیز به لطف سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌اش به ثروتی هنگفت دست یافته است.

ادامه مطلب
گوناگون
مریم طاهری۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ فروردين

برند لومیا برای موبایل های مبتنی بر ویندوز، چند وقتی است که دچار مشکلات فراوان شده است. از زمان معرفی آخرین مدل لومیا، نزدیک به 18 ماه می گذرد و قدرتمندترین موبایل ویندوزی توسط HP تولید شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ فروردين

استارتاپ سنگاپوری Homage که رابطی میان پرستاران و سالمندان نیازمند به کمک است، با مبلغی در حدود 1.2 میلیون دلار کار خود را آغاز نمود. این سرمایه توسط 500 Startups’ Southeast Asia fund، Golden Gate Ventures و SeedPlus صندوق وابسته به Jungle Ventures تأمین شده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ اسفند

هنگامی که Facebook خبر از پروژه‌ی Building 8 خود با محوریت سخت‌افزار پرده برداشت، سوالات زیادی را در ذهن همگان برانگیخت. سوالاتی چون Facebook از ایجاد آن چه هدفی دارد و چه زمانی خروجی کارهای آن مشخص می‌گردد. اما دیگر انتظارها به پایان رسیده و برای سوالات مطرح شده، پاسخی داریم.

ادامه مطلب