سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ اسفند

در نهایت Intel به طور مستقل در حال ساخت درایوهایی بر اساس تکنولوژی ذخیره‌سازی سه‌بعدی فوق‌سریع خود می‌باشد. هرچند باید خاطر نشان کرد که این محصول برای کاربران عادی نمی‌باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ اسفند

AMD یکی از معدود شرکت‌هایی است که همچنان در عرصه‌ی تولید سخت‌افزارهای گرافیکی حضوری فعال دارد و به نظر می‌رسد به این مسیر نیز ادامه دهد. محصولات این شرکت در کنسول‌های PS4 و Xbox و حتی رایانه‌های شخصی وجود دارد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ اسفند

محققینی از سوی IBM و دانشگاه ETH زوریخ، باطری کوچکی ساخته‌اند که توانایی برق‌رسانی و خنک‌کردن قطعه‌ی مورد نظر را به طور همزمان دارد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ اسفند

Qualcomm اعلام کرده است از این به بعد برند Snapdragon را تنها برای بهترین پردازنده‌های تولیدی این شرکت به کار می‌برد. در حالی که پردازنده‌های سری 200 تحت عنوان جدید Qualcomm Mobile نامیده خواهند شد. این عمل در جهت تفکیک ارزشی و کیفی انجام می‌گیرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ اسفند

بر اساس تحقیقات انجام‌گرفته توسط IHS Markit شرکت Sony در سال 2016 با کسب 57 درصد از بازارهای فروش سخت‌افزارهای کنسول بازی، نرم‌افزارها و بازار خدمات و به‌نوعی با کسب درآمد 19.7 میلیارد دلاری یکه‌تاز میدان بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ اسفند

احتمال استفاده‌ی Walmart از هواپیماهای بدون سرنشین درون فروشگاه همچون کبوترهای نامه‌بر. Walmart این غول بزرگ در میان بازارهای خرده‌فروش، طی همین هفته از ثبت اختراعی مبنی بر استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و قابل کنترل از راه دور جهت رصد محصولات موجود در فروشگاه خبر داد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مریم طاهری۱:۱ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ اسفند

پلی استیشن 3 دوست بسیاری از ما در نسل هفتم بازی های ویدیویی و سال های نه چندان دور بود. شاید همین حالا هم حتی بخواهید سری به آن بزنید و تجربه های ارزشمند قدیمی را دوباره امتحان کنید. اما باید کم کم آماده خداحافظی شویم.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

در نهایت کانادا نیز دارای پایگاه فضایی خود خواهد شد. شرکتی که قصد دارد این پایگاه را ایجاد نماید، شهر Nova Scotia در سواحل شرقی این کشور را برای این کار انتخاب کرده است.

ادامه مطلب