نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ فروردين

کمپانی IBM طی یک نشست داخلی در لاس‌وگاس از راه‌اندازی IBM Cloud Object Storage Cold Vault خبر داد. سرویسی که به ذخیره‌سازی اطلاعاتی می‌پردازد که تنها برحسب نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ فروردين

Google Maps ویژگی سودمندی را به این سرویس افزوده است که به کمک آن کاربر می‌تواند مکان پارک اتومبیل خود را به خاطر بسپارد. این قابلیت زمانی که بر روی نقطه‌ی آبی تپ می‌کنید، به‌صورت گزینه‌ای جدید در منو ظاهر می‌شود و علامت «P» را بر روی نقشه نشان‌گذاری می‌کند که به وسیله‌ی آن می‌توانید محل بازگشت خود را روی نقشه بیابید.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ فروردين

شرکت Adobe در حال راه‌اندازی Experience Cloud خود می‌باشد که بخش‌های بازاریابی، تجزیه و تحلیل و ابزارهای محتوایی را به منظور گسترش اثربخشی‌اش بر روی بیشتر نقش‌ها و عملکردهای یک طرح، با یکدیگر ترکیب می‌کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ فروردين

Twitter به طور واضح از زمان اضافه کردن پشتیبانی دوربین‌های حرفه‌ای و GoPro بر روی سرویس Periscope مشخص کرد که این اپلیکیشن چیزی فراتر از یک پلتفرم سلفی می‌باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ فروردين

LG در نهایت محصول خود را برای رقابت با سامانه‌های پرداخت Samsung و Apple ارائه داده است. طبق اخبار منتشر شده، این شرکت کره‌ای در نظر دارد سامانه‌ی پرداخت موبایلی خود را در ماه ژوئن با نام LG Pay عرضه کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ فروردين

بنابر اخبار منتشر شده، Microsoft توسعه‌ی نسخه‌ای از سیستم‌عامل Windows 10 را به پایان داده که با درخواست دولت چین بوده است. گفته می‌شود این نسخه‌ی تغییر یافته فروش این سیستم‌عامل را پس از مشکلات امنیتی پیش آمده رفع خواهد کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ فروردين

Airbnb در نظر دارد سرویس اشتراک خانه‌ی خود در چین را به منظور دست‌یابی به مشتریان بیشتر تغییر نام دهد. از آغاز امروز این سرویس در چین با نام Aibiying که به معنای «به یکدیگر با عشق و علاقه خوش آمد بگویید» شناخته خواهد شد. گفته می‌شود تلفظ نام جدید برای مسافران چینی به مراتب راحت‌تر از تلفظ نام انگلیسی آن می‌باشد.

ادامه مطلب