تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۶ فروردين

آیا تا به حال خواسته‌اید که دیگران تنها با یک نگاه جذبتان شوند؟ خب پس این شقایق‌های عجیب‌وغریب را که به شما هیبتی چون بیگانگان فضایی می‌دهد، بر روی شانه‌های خود نصب کنید تا مشکل‌تان حل شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ فروردين

شرکت ژاپنی Moneytree که ارائه‌دهنده‌ی اپلیکیشن مدیریت منابع مالی و راه‌کارهای حسابداری بر بستر رایانش ابری است، در روز سه‌شنبه خبر از جذب سرمایه‌ای بالغ بر ۹ میلیون دلاری داده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ فروردين

استارتاپ Calico که توسط Google پشتیبانی و سرمایه‌گذاری شده است، همانند بسیاری از شرکت‌هایی که در حوزه‌ی تکنولوژی و علوم نوین فعالیت دارند، دارای هدف ویژه‌ای است. هدف آن جلوگیری از بیماری‌های است که بر اثر افزایش سن، انسان را گریبان‌گیر خود می‌سازد. از این دست بیماری‌ها می‌توان به پارکینسون، آلزایمر و حتی سرطان اشاره نمود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ فروردين

موتور جستجوی چینی Baidu در نظر دارد حوزه‌ی فعالیت خود را با ایجاد دفتر جدیدی در Silicon Valley گسترش دهد. حوزه‌ی فعالیتی این دفتر قرار است بر روی وسائل نقلیه‌ی خودران و تحقیقات هوش مصنوعی متمرکز باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ فروردين

اگر گوشی هوشمندی داشته باشید که سیستم‌عامل Android O داشته باشد و متوجه شده باشید کیفیت صدای هدفون بی‌سیم شما بهتر از قبل شده، بایستی از Sony به خاطر آن ممنون باشید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ فروردين

هیچ‌کسی تعجب نخواهد کرد اگر بگوییم اکثر توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری بریتانیا در لندن بزرگ به میزان 20.9 درصد و یا در جنوب انگلستان به میزان 35.8 درصد حضور دارند و از مزیت‌های بیشتری نیز برخوردارند. درنتیجه توسعه‌دهندگانی که در مناطق مرکزی مشغول به کارند احتمال دارد که در فکر جابجایی باشند. اما بایستی به این نکته اشاره کرد که این ناحیه با آنچه درباره‌ی آن تصور می‌شود فاصله دارد، چراکه نه آن‌چنان فرصت کاری‌ در آنجا وجود دارد و نه مزیت قابل توجهی یافت می‌شود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ فروردين

Google سال گذشته را به همکاری با تولیدکنندگان third-party و سرویس‌های ارائه و ساخت تلفن به‌منظور بهبود سیستم به‌روزرسانی Androidاش گذراند؛ سیستمی که به علت ضعف و ناکارآمدی جهت حفاظت از کاربر در مقابل عوامل آسیب‌رسان و خطرآفرین مورد نقد و نکوهش بوده است. درحالی که Google ادعا می‌کند به پیشرفت‌هایی در این زمینه دست یافته است، بیشتر کاربران Android هنوز به برنامه‌های جانبی امنیتی مهمی دست نیافته‌اند.

ادامه مطلب