تکنولوژی
بهناز زادبخش۲:۵۸ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ فروردين

برای آنکه پروازهای ایمن تری را در آسمان اروپا شاهد باشیم، چگونه می توان کنترل پروازهای نظامی و مسافربری را بهبود بخشید؟ برای پاسخ به این سوال به یک پایگاه نیروی هوایی نظامی درهلند سرمی زنیم.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۶ فروردين

هفته‌ی آینده در New York شرکت Samsung از جدیدترین پرچم‌دار خود، Galaxy S8 رونمایی خواهد کرد. پیرامون این گوشی حرف‌ و حدیث‌های بسیاری در جریان است. نه تنها آنکه Samsung در مدت گذشته شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری، حداقل در حوزه‌ی تلفن‌های همراه خود بوده، بلکه تاریخ معرفی این محصول نیز به دلایلی عقب انداخته شده است. موردی که قطعی به نظر می‌رسد، تلاش Samsung برای ترمیم زخم‌های گذشته‌ی خود از طریق Galaxy S8 می‌باشد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۶ فروردين

فیبرهای نوری زیر دریایی برای داشتن ارتباطی کارا و مطمئن اینترنتی بین قاره‌ای امری حیاتی محسوب می‌گردند، اما ارتقای چنین کابل‌هایی به راحتی ممکن نیست. چراکه طول این کابل‌ها به چند هزار مایل می‌رسد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۶ فروردين

میزان فروش Super Mario Run به گونه‌ای بوده است که انتظارات Nintendo را برآورده نکرده است. این خبر را رئیس این شرکت، آقای Tatsumi Kimishima در مصاحبه‌ای که با Nikkei داشته بیان کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۶ فروردين

Uber در پی تصادف رخ‌داده در آریزونای آمریکا تصمیم به توقف تمامی برنامه‌های آزمایشی ناوگان وسائل نقلیه‌ی خودران خود نموده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۶ فروردين

Amazon که سیری مداوم به سوی جهانی شدن در پیش گرفته، از خاورمیانه به‌عنوان یکی از جدیدترین اهداف خود نام برده است. این غول تجارت الکترونیک به‌تازگی «Souq» را که از آن به‌عنوان Amazon دنیای عرب و همچنین بزرگ‌ترین بازیگر تجارت الکترونیک در منطقه یاد می‌شود، با مبلغی به ارزش 650 میلیون دلار به خدمت خود درآورده است.

ادامه مطلب