گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ فروردين

طبق قواعد موجود جهت حرکت تمامی قمرها و شهاب‌سنگ‌ها به دور سیاره‌ی‌شان در یک جهت مشخص می‌باشد. اگر این‌چنین نباشد، این امر باعث می‌شود که آن قمر از دایره‌ی سیاره‌ی میزبان خود خارج گردد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ فروردين

با اینکه فناوری از هر دو جهت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجب بهتر شدن زندگی گردیده، اما خالی از نقص نبوده است. نواقص می‌توانند به عنوان مشکلات بالقوه و یا اثرات جانبی ناخواسته مطرح شوند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ فروردين

Bixby در این هفته از آغاز همکاری خود با Samsung از تاریخ 29 مارس به عنوان هوش مصنوعی جدید این شرکت خبر داد. انتظار می‌رود که این سرویس ابتدا در Galaxy S8 و سپس در تمامی محصولات کمپانی این شرکت به کار گرفته شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ فروردين

کمپانی Spotify امروز صبح طی خبری عنوان نمود که تازه‌ترین برنامه‌اش گسترش افق‌های بازاریابی و تبلیغاتی است. این امر از طریق به کارگیری توصیه‌های سرویس MightyTV، استارتاپی که بر روی ارائه‌ی پیشنهادهای تصویری متمرکز است و به کمک اپلیکیشنی که جهت راهنمایی مخاطب در انتخاب فیلم و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌ی کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرد، مقدور گردیده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۸ فروردين

در ابتدای ماه جاری میلادی در رویداد SXSW، شرکت Adidas خبر از طرح خود برای کار کردن بر روی محصول دیجیتالی تناسب اندام داد. اما امروز این شرکت جزئیات بیشتری از این طرح و استراتژی خود بیان نموده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۸ فروردين

Google در روز جاری اعلام داشت که محصولات خانه‌ی هوشمند این شرکت به زودی در بریتانیا عرضه خواهند شد. این کشور نخستین بازار خارجی محصولات هوشمند خانگی Google در خارج از ایالات متحده‌ی آمریکا می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۸ فروردين

شرکت Facebook اعلام کرده است که آقای Michael Hillman که سابقه‌ی ۱۵ سال کار در شرکت Apple را دارد، به استخدام خود در آورده است. سمت آقای Hillman در Facebook رئیس بخش سخت‌افزار Oculus VR می‌باشد.

ادامه مطلب