تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ فروردين

Toyota به تازگی خبر همکاری خود با شرکت ارتباطی NTT ژاپن را به منظور توسعه و ایجاد تکنولوژی مناسب و کارا برای اتصال خودروها به شبکه‌های ارتباطی موبایلی را اعلام کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مریم طاهری۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ فروردين

همانطور که می دانید P9 و P9 Plus سال گذشته روانه بازار شدند و با ارائه مشخصاتی قدرتمند و دوربینی باکیفیت، به یکی از گزینه های برتر پرچمداران با قیمت مناسب تبدیل شدند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مریم طاهری۱۳:۷ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ فروردين

مدیر عامل اینستاگرام کوین سیستروم (Kevin Systrom) در وبلاگ رسمی خود تایید کرد که از این پس تمام کاربران می توانند از قابلیت احراز هویت دو عاملی (two-factor authentication) برای ارتقای امنیت حساب های کاربری خود بهره ببرند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ فروردين

در این هفته تقریباً 15 سرویس مختلف به Google Assistant افزوده شده است. سرویس‌هایی از قبیل امتیازدهی IMDB، هشدار اتمام مواد غذایی درون یخچال و نیز سرگرمی با نظرات و سخنان «جیدن اسمیت».

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ فروردين

در جریان یک ویدیوی زنده در ماه دسامبر از Facebook، مارک زاکربرگ به پشتیبانی و حمایت بیشتر از فایل‌های تصویریGIF در این شبکه‌ی اجتماعی اشاره کرد. این شرکت به کمک درصدی اندکی از کاربران شروع به آزمایش این ویژگی نموده است تا که آن را سهل‌تر و به‌اندازه‌ی پاسخ‌های شما در پست‌های ارسالی معنادار گرداند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مریم طاهری۱۰:۸ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ فروردين

BrandZ لیست ۱۰۰ برند برتر چینی را برای سال مالی ۲۰۱۷ منتشر کرده که بر اساس آن، هواوی موفق شده است در کنار کسب رتبه ششم در رده ‌بندی کلی، عنوان برترین برند تولیدکننده‌ی گوشی‌ هوشمند را به خود اختصاص دهد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ فروردين

اواخر سال گذشته بود که متوجه شدیم ایموجی های جدیدی در راه هستند. به همراه این خبر لیستی از 51 ایموجی پیشنهادی با نسخه‌ی آتی Unicode 10.0 عرضه خواهند شد. این فهرست که به 48 مورد کاهش پیدا کرده طبق گفته Emojipedia با آغاز 30 ژوئن در دسترس قرار خواهند گرفت.

ادامه مطلب