کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ فروردين

پلتفرم Medium شیوه‌ی کاری جدید خود را معرفی نمود: پرداخت حق اشتراک که طبق گفته‌ی این کمپانی تقریباً از همین سه ماهه‌ی مالی و از ابتدای ماه فوریه کار خود را در Upfront Summit آغاز کرده است. Medium که به دلیل اخراج برخی از کارکنان و همین‌طور ایجاد تغییراتی در سبک و سیاق و قوانین اصلی‌اش، سال سختی را آغاز نموده، بر روی این حق اشتراک برای جذب به نوعی مشترکین، بیشتر حساب باز کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مریم طاهری۳:۱۳ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ فروردين

سوپر اسکرین (Superscreen) یک گجت 10.1 اینچی است که می‌توانید با اتصال گوشی هوشمندتان بر روی آن،‌ یک تبلت همراه را نیز داشته باشید. لازم به ذکر است که این گجت 99 دلار قیمت دارد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ فروردين

بالاخره Nintendo نخستین نسخه از بازی Mario را برای Android منتشر ساخت. پس از ماه‌ها انتظار، کاربرانی که Android را بر iOS ترجیح می‌داده‌اند، می‌توانند از آخرین ماجراجویی شخصیت ایتالیایی شرکت Nintendo لذت ببرند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ فروردين

شرکت Atlassian در روز جاری اعلام داشت که چندین یکپارچه‌سازی و سازگاری بر روی سرویس مدیریت وظایف Trello صورت داده است. Atlassian که Trello را در ابتدای سال جاری میلادی خریداری نموده بود، قصد دارد این برنامه‌ی مدیریت وظایف و پروژه‌ها را با سرویس‌های موجود خود چون Bitbucket، Confluence، HipChat و Jira در هماهنگی کامل قرار دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ فروردين

در بازار و کسب‌وکار تمام مسأله پیش‌تازی است و Lynkos که امروز خبر از جذب سرمایه‌ی ۲.۵ میلیون دلاری خود را داده برای آن راه‌کاری دارد. این استارتاپ قصد دارد از طریق استفاده از هوش مصنوعی داده‌های شرکت‌ها را با نرم‌افزار مدیریت مشتری ادغام کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ فروردين

Samsung سامانه‌ی پرداخت موبایلی خود را در هند راه‌اندازی کرده است. این شرکت غول الکترونیکی کره‌ای از ابتدای ماه جاری میلادی آغاز به پیش‌ثبت‌نام کاربران برای سرویس مالی خود کرده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ فروردين

«تاویس اورماندی» کاوشگر مسائل مربوط به پروژه‌ی Google بانام Zero، سال گذشته به برخی از مشکلات امنیتی موجود در مدیریت پسورد LastPass اشاره کرد. وی می‌گوید که در هفته‌ی گذشته متوجه‌ی رفتار غیرعادی در نسخه‌ای از این نرم‌افزار در Firefox شده است.

ادامه مطلب