نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ فروردين

کمتر از یک هفته با عرضه‌ی محصول جدید Galaxy S8 به انضمام ویژگی‌های سخت‌افزاری منحصر به‌ فردش فاصله داریم. این کمپانی همچنین در پی معرفی برخی از ترفندهای نرم‌افزاری جدید می‌باشد که با همکاری Bixby AI، دستیار صوتی ارائه شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مریم طاهری۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ فروردين

همان طور که انتظار داشتیم، از دسترس خارج شدن اپل استور به معنای معرفی محصولات جدید در این فروشگاه آنلاین بود و این کمپانی از چندین دستگاه مختلف، از جمله نسخه ویژه و قرمز رنگ آیفون 7 و مدل پلاس آن رونمایی کرد. این دو دستگاه در سرتاسر جهان عرضه می شوند و به منطقه جغرافیایی خاصی محدود نیستند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ فروردين

Cisco Systems می‌گوید که بیش از 300 مدل از سوئیچ‌های به فروش رفته‌اش دارای نقصی حیاتی امنیتی می‌باشند که به سازمان CIA امکان این را می‌دهد تا از طریق ارسال از راه دور فرمانی ساده، کنترل کامل دستگاه را به دست گیرد. در حال حاضر هیچ‌گونه راه‌حلی برای رفع این مشکل ارائه نشده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ فروردين

از شروع ماه ژانویه بود که قابلیت ارسال و پخش فایل‌های ویدئویی زنده در Instagram Stories گنجانده شد، اما به این صورت که تنها 24 ساعت دوام می‌یافتند و پس از گذشت این زمان خودبه‌خود حذف می‌شدند. امکان ذخیره‌سازی فایل‌های ویدئویی و تصویری عکس از ماه دسامبر فراهم آورده شد ولی فایل‌های ویدئویی زنده از این قضیه مستثنا بودند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مریم طاهری۵:۲۸ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ فروردين

تبلت های اندرویدی دیگر در بازار به فراوانی یافت نمی شوند؛ اما ظاهرا ایسوس نمی خواهد تسلیم شود. به تازگی تبلتی 9.6 اینچی توسط این کمپانی در پایگاه داده GFXBench رویت شده که از سخت افزار مناسبی بهره مند است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ فروردين

امروزه خواست کسب‌وکارها برای پرتاب ماهواره‌های کوچک به فضا منجر به استفاده از شرکت‌های بزرگ فضایی می‌گردد، امری که در شرایط محدود در سال انجام می‌گیرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ فروردين

برای شرکتی که همواره کاربران خود را مجبور به استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و حذف استفاده از وسایل ذخیره‌سازی قدیمی چون دیسک‌های نوری نموده است، ارائه‌ی iPhone با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی برای مدتی بیش از حد معمول صورت گرفته بود.
iPhone با ظرفیت ۱۶ گیگابایتی در سال ۲۰۱۵ بسیار نامناسب می‌نمود، حال که در سال ۲۰۱۷ قرار داریم، توجیهی برای تولید گجت‌هایی با چنین ظرفیت‌های ذخیره‌سازی وجود ندارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ فروردين

Apple به تازگی به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای محصولاتش ارائه داده است. Apple در همکاری با بنیاد (RED) نسخه‌ی قرمز رنگی از iPhone 7 و 7Plus را ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب