موبایل و تبلت
مریم طاهری۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

نمی توان از هر کسی درخواست کرد تا اتصال دیتای موبایل خود را با شما به اشتراک بگذارد. تکنولوژی اشتراک شارژ بی سیم سونی روشی برای شناخت دوستان واقعی در اختیارتان قرار می دهد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

به تازگی با به‌روزرسانی مرورگر Chrome خود آیا متوجه‌ی ارتقاء اجرای عناصر گرافیک ۳ بعدی وب شده‌اید؟ Google اعلام کرده است که پشتیبانی از استاندارد WebGL 2.0 را از نسخه‌ی Chrome 56 و بالاتر به عمل آورده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

LinkedIn، شبکه‌ی اجتماعی افراد متخصص و ماهری که حالا Microsoft آن را در اختیار دارد، در حال انتشار متن‌باز ابزاری است که سال‌ها خودش در پروژه‌های شرکتی مورد استفاده قرار داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

Apple قصد دارد با ایجاد مراکز تحقیقاتی در کشورهای مختلف جهان، مستقیما بتواند با استعدادها ارتباط برقرار کند. طبق اخبار منتشر شده بر روی خبرگزاری‌های چینی، Apple قصد دارد دو مرکز تحقیق و توسعه در شهرهای شانگهای و سوژو این کشور تأسیس کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
مریم طاهری۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

گوگل اخیرا ابزار آنلاینی را با نام myAndroid Taste Test# عرضه کرده که هر کاربر با استفاده از آن می‌تواند تصویر پس‌زمینه، لانچر و آیکون‌های رابط کاربری گوشی اندرویدی خود را بر اساس سلیقه شخصی تعیین کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ اسفند

برایان چسکی، مدیر اجرایی کمپانی Airbnb در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی رویترز اظهار داشته است که این شرکت انتظار دارد طی سال جاری با حفظ سرعت رشد و گسترش فعالیتش در آفریقا و دو برابر کردن تعداد مشتریانش شمار آنها را به یک و نیم میلیون نفر افزایش دهد.

ادامه مطلب