امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

پس از اعمال صدمات سنگینی به بلاگ KrebsOnSecurity و دیگر وب‌سرورها، سازنده‌ی بات اینترنتی Mirai، کدمنبع آن را بروی GitHub منتشر ساخته است. برنامه‌ای که برای در اختیار گرفتن کنترل دستگاه‌های IoT به منظور اجرا کردن سرویس‌های حمله بر روی آن‌ها به کار می‌رفته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

کاربری با نام Ricciolo1 در توییتر خود، تاریخ عرضه رسمی سامسونگ گلکسی 8 را عنوان کرده است. طبق استدلال وی، قرار است گوشی جدید سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون رونمایی شود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

یکی از ورزش هایی که در برنامه هر ورزشکار ثابت است، استفاده از میل بارفیکس در باشگاه می باشد. ورزشکار به میزان دفعات و سرعت بارفیکس، میزان کالری سوزانده شده را محاسبه خواهد کرد. به تازگی و برای اولین بار، کمپانی فورزا میل بارفیکس هوشمندی را طراحی کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

تولید کننده ژاپنی سونی به تازگی قیمت گوشی Sony - Xperia X Compact خود را به طور قابل توجهی کاهش داده است. در حال حاضر می توان یک دستگاه از این گوشی را به مبلغ 499 دلار خریداری کرد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی نسخه موبایل بازی فیفا 17 را برای صاحبان گوشی هایی با سیستم عامل ویندوز 10 ارائه کرده است.
کاربران می توانند این بازی را از فروشگاه اینترنتی ویندوز دانلود کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

کمتر از یک ماه پس از فراخوان عمومی تعویض گوشی‌های Note 7، خبرهای متعددی مبنی بر آتش گرفتن گوشی‌های تعویضی منتشر شد. همین کافی بود تا Samsung تولید این گوشی را متوقف کند.
در پی اعلام اپراتورهای AT&T و T-Mobile مبنی بر عدم فروش Note 7، خبرگزاری کره‌ای Yonhap گزارش داد که Samsung نیز تولید این سری گوشی را متوقف خواهد کرد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل Apple یعنی iOS 10، بیشترین سرعت رشد کاربر را در بین نسخه‌های دیگر این پلتفرم را داشته است. در حالی که تنها یک ماه از انتشار iOS 10 می‌گذرد، هم‌اکنون بر روی ۶۶.۷ درصد از دستگاه‌های فعال نصب شده است. این بدان معنی است که اکثر دستگاه‌های iOSئی از آخرین نسخه از سیستم‌عامل استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب