موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

عکس هایی از گوشی جدید کمپانی شیائومی به سایت های خبری درز کرده است. در حال حاضر هیچ کدام از ویژگی های که توسط کارشناسان در مورد این موبایل حدس زده شده به تایید شیائومی نرسیده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

بزرگ‌ترین وجه‌تمایز سرویس SoundCloud امکان آپلود ریمیکس‌های غیر رسمی توسط کاربران است که ناشران اصلی طبیعتا آن را منتشر نمی‌کنند و بر روی Spotify و Apple Music نیز قرار نمی‌گیرد یا حداقل تصمیم این کار را نداشته‌اند. اولین تک‌آهنگ ریمیکس‌شده‌ی غیر رسمی به تازگی با همکاری سرویس مدیریت حقوق موسیقی Dubset بر روی Spotify و Apple Music قرار گرفته است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

Snapchat در حال اعمال تغییری کوچک اما مهم در نحوه‌ی نمایش Stories خود می‌باشد. اولا اینکه Stories کاربران در بالای صفحه‌ی این بخش قرار می‌گیرد. این بدان معنی است که احتمالا محتواهای اشتراک‌گذاشته شده از سوی دوستان‌تان را بیشتر از قبل خواهید دید.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

بر اساس اطلاعات منتشر شده، برنامه‌‌ی اسکن ایمیلی که گفته‌ می‌شود توسط Yahoo برای نیروهای امنیتی آمریکا تدارک دیده شده بود، بسیار مبتدی و دارای ایرادات فراوانی است.
بنابر همین اخبار، سال گذشته دولت آمریکا به Yahoo دستور سری داده بود تا از طریق برنامه‌ای، دسترسی به محتوای ایمیل کاربرانش را به منظور یافتن داده‌هایی خاص در اختیار بگذارد. همچنان مشخص نیست که سازمان‌های امنیتی آمریکا به دنبال چه داده‌هایی بوده‌اند اما به نقل از منبعی نامعلوم عنوان شده است که دولت در پی یک امضای دیجیتالی است که توسط گروه تروریستی خارجی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

Microsoft این رویداد را در ۲۶ اکتبر در شهر نیویورک‌سیتی، برگزار خواهد کرد. این شرکت دعوت‌نامه‌های خود را برای رسانه‌ها و افراد مختلف در روز جمعه خواهد فرستاد. این رویداد راس ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی، دارای پوشش زنده خواهد بود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

به نظر می‌رسد که به روزهای پایانی Hangouts نزدیک می‌شویم. طبق اخبار منتشر شده، از آغاز ۱ دسامبر، سازندگان تلفن‌های همراهی چون Samsung و HTC دیگر نیازی نیست برنامه‌ی Hangouts را بر روی گوشی خود نصب کنند. جای آن را، Duo، برنامه‌ی تماس‌های ویدئویی خواهد گرفت.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

۶۵۰ میلیون کاربر از Facebook Events استفاده می‌کنند که از این رقم، ۱۰۰ میلیون آن به‌طور روزانه است. این برنامه‌ همانند برون‌گرایانی است که دائما به دنبال رویدادها و مهمانی‌ها جهت گذراندن اوقات خود می‌باشند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

در کنفرانس Oculus Connect اعلام شد محصولOculus Touch برای دستگاه Rift در تاریخ ۶ دسامبر به قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد. پیش‌فروش‌ها نیز از تاریخ ۱۰ اکتبر انجام خواهد گرفت. کنترلر این محصول با دو عنوان خواهد بود. یکی VR Sports Challenge و دیگری The Unspoken. همین‌طور یک دوربین دومی نیز می‌تواند در محل بازی قرار بگیرد. حسگر سوم که به کنترلر Touch امکان ایجاد فضای واقعیت مجازی را می‌دهد، در همین تاریخ، یعنی ۶ام دسامبر با قیمت ۷۹ دلار عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب