نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

Apple اعلام کرده است قصد دارد گروه‌های سرویس‌های ارائه‌دهنده‌ی اینترنتی خود را که به صورت جدا از هم قرار دارند، در یک فضای کاری در کنار هم قرار دهد. این تصمیم در راستای رقابت بهتر با سرویس‌های مشابه شرکت‌های Google و Amazon گرفته شده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

یکی از ویژگی‌های هر شبکه‌ی اجتماعی نحوه‌ی اشتراک‌گذاری تجربه‌ی هر کاربر برای دیگران است، اما روش‌های فزاینده‌ی بسیاری توسط این سرویس‌ها جهت خصوصی نگاه داشتن فعالیت کاربران ارائه شده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

طبق اطلاعات منتشر شده، Google در حال حاضر طرحی برای پیشنهاد خرید Twitter ندارد. در حالی که پیش‌تر گمان می‌شد این غول اینترنتی بخواهد وارد عمل شود، اما طبق منابع نزدیک به Google، هیچ قصدی برای این امر وجود ندارد. در طی اخباری دیگر،‌ مشخص شد Apple و Disney نیز از خریداران احتمالی نخواهد بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

در ۶امین سال تولد Instagram، مدیرعامل این شرکت، Kevin Systrom اطلاعات جالبی در مورد سرویسش منتشر ساخته است.
۲۰۱۶ سال پر فعالیتی برای Instagram محسوب می‌شود و این سرویس اشتراک ویدئو و عکس، ویژگی‌های زیادی را به آن افزوده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

Verizon احتمالا از قصد خرید Yahoo به مبلغ ۴.۸ میلیارد دلار کناره‌گیری نکرده باشد اما به دلیل خبرهای منتشر شده حول این شرکت موتور جست‌وجو، این غول ارتباطی برآن شده است تا ۱ میلیارد دلار مبلغ خرید را کاهش دهد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

تا کنون باید دیگر نام بازی پوکمون گو را شنیده باشید. بازی که در جهان برای خود به نامی آشنا تبدیل شده و ویدئوهایی از کاربران در هنگام انجام این بازی در فضای مجازی منتشر شده، که گاه باعث خنده و گاه ناراحتی تماشاگران شده است. تابستان امسال بود که با انتشار خبر بازی پوکمون گو، کاربران بدون وقفه شروع به دانلود و نصب این بازی بر روی موبایل های هوشمند خود کردند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

کمپانی وکوم به تازگی سری جدید تبلت خود را با نام MobileStudio Pro را رونمایی کرد. این اولین تجربه کمپانی برای تولید محصولی برای انجام کارهای گرافیکی بدون اتصال به کامپیوتر نیست. توسعه دهندگان این محصول را در واقع یک کامپیوتر تمام عیار به همراه یک قلم می دانند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

شاید تا بحال برای شما هم پیش آمده باشد که اطلاعاتی را در فلش مموری ذخیره و به همراه دارید، اما در صورت لزوم نمی توانید بدون داشتن یک کامپیوتر یا تبلت به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید. جالب است بدانید استارتاپ iLuun، به تازگی فلش مموری را طراحی کرده است که می توان با استفاده از یک گوشی آیفون و بدون هیچگونه سیمی، به آن متصل شد. این فلش مموری iLuun Air نام دارد و می تواند یک هارد جانبی برای ذخیره سازی اطلاعات گوشی آیفون شما باشد.

ادامه مطلب