تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

Apple برای چند سالی است که بر روی لنز دوربین‌های خود از یاقوت بهره می‌گیرد. بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، یاقوت از سری iPhone 5S وارد چرخه‌ی ساخت این گوشی‌ها شده است. اما آن‌طور که گفته می‌شود ضد خش نیست. ویدئوی جدیدی که از آزمون یاقوت مورد استفاده در این گوشی‌ها منتشر شده، میزان خش‌پذیری این لنز را مورد بررسی قرار داده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

Amazon جدیدترین سورپرایز خود را برای کاربران Prime این شرکت ارائه داده است و آن چیزی نیست جزء دسترسی به هزاران عنوان کتاب، کامیک، مجله و … از طریق دیوایس Kindle خود.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

همچنان تعداد بسیاری از کاربران، توسعه‌دهنده‌ی بازی Pokémon Go را دوست دارند. Pikachu نیازمند استراحتی مختصر در مرکز PokéCenter خود بود و حالا بار دیگر به عرصه‌ی رقابت بازی‌های موبایل بازگشته است.
طبق گزارشات منتشر شده از سوی Sensor Tower و App Annie، بازیPokémon Go بار دیگر به عنوان پردرآمدترین بازی بر روی پلتفرم iPhone در کشور آمریکا تبدیل شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

وب‌سایت معتبر سنجش کیفیت دوربین‌های گجت‌های مختلف، DxOMark، نتایج آزمایشات خود را بر روی سری گوشی‌های Pixel انجام داد و نتیجه‌ی حاصل نمره‌ی ۸۹، یعنی ۳ نمره بالاتر از iPhone 7 بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

سرانجام پس از انتظار فراوان، سری جدید گوشی‌های Google، این‌بار با نام Pixel رسما معرفی شدند.
اگر از طریق این وب‌سایت پیگیر اخبار این گوشی بوده باشید، متوجه می‌شوید که اکثر ویژگی‌های این گوشی پیش‌تر انتشار یافته و نشان‌گر درستی اطلاعات نشر یافته بود.

ادامه مطلب
امنیت
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

سال گذشته Yahoo نرم‌افزاری را تدارک دیده بود که به کمک آن نیروهای امنیتی آمریکا می‌توانستند اطلاعات مورد نیاز خود را در ایمیل کاربران این سرویس جست‌وجو کنند. Yahoo اسکن میلیون‌ها ایمیل کاربر خود را با گرفتن دستور مستقیم از مقامات آمریکایی در اختیار آنان قرار داده است. برخی ناظران اعتقاد دارند که این اولین مورد از موافقت یک شرکت تکنولوژی به دسترسی آشکارا و مستقیم به داده‌های کاربرانش است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

گوگل سری جدید گوشی های خود را به نام پیکسل رونمایی کرد. این گوشی جایگزین خط تولید مدل نکسوس شده است. گفته می‌شود گوشی جدید یکی از بهترین دوربین های جهان را دریافت کرده است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

کاربری تحت نام مستعار هیتمن نیکو با اصلاح بازی GTA V نشان می دهد که در بازی کاراکترها به جای استفاده از بمب دست ساز از گوشی سامسونگ Galaxy Note 7 به عنوان مواد منفجره استفاده می کند. تصاویری از کاربرد این سلاح جدید در کانال یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است.

ادامه مطلب