سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۳ مهر

طبق اطلاعات منتشر شده از منابع نزدیک به شرکت Huawei، این شرکت تجربه‌ی بسیار سختی را برای ورود به بازار آمریکا داشته است. این تنها کل ماجرا نیست، شایعاتی نیز در خصوص توافق این شرکت با Google جهت تولید گوشی‌های این شرکت در سال ۲۰۱۶ نیز در مقطعی وجود داشته است. توافق زمانی به‌هم خورد که Huawei با درخواست Google مبنی بر عدم وجود لوگواش بر روی گوشی، مخالفت کرد. اما کل داستان نیز به اینجا ختم نمی‌شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۳ مهر

Xiaomi به طور رسمی تلویزیون Android خود را با نام Mi Box پس از ۵ ماه معرفی در کنفرانس Google I/O، رونمایی کرد. این محصول ۶۹ دلاری از Google Cast و HDR پشتیبانی خواهد کرد و ویدئوها را با دقت 4K و 60fps به نمایش خواهد گذاشت.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۳ مهر

Microsoft دو بار برای آن تلاش کرد، اما به نظر می‌رسد باید محصول مچ‌بند سلامت این شرکت را تمام شده بدانیم. Band 2 کاملا از وب‌سایت فروش آنلاین این شرکت حذف شده و احتمالا به این معنی که خط تولید آن متوقف شده باشد. این محصول همچنین در وب‌سایت Best Buy نیز موجود نمی‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۳ مهر

Apple در حال برنامه‌ریزی برای معرفی ۳ مدل از iPad Pro در بهار سال آینده است. ۲ مدل جدید، اندازه‌ی صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نسب به سری‌های پیشین خواهد داشت. بنابر گزارش‌های منتشر شده، Apple سری جدید iPad mini 7.9-inch را با نام Pro عرضه خواهد کرد، که درست همانند سری iPad Proها، دارای ۴ اسپیکر و یک کانکتور هوشمند خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۳ مهر

مینگ چی کو، تحلیلگر معروف KGI Securities ، که طی دو سال گذشته پیش بینی های کاملا دقیقی در مورد گجت های اپل، ارائه داده است در تازه ترین نظرات خود گفته است که پوشش آیفون 8 جدید شیشه ای خواهد بود. به گزارش اپل اینسایدر، اپل قصد دارد از فولاد ضد زنگ برای پوشش محصول جدید خود استفاده کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۳ مهر

کمپانی نوکیا قرار است تا پایان سال 2016 با گوشی های جدید و مقرون به صرفه خود به بازار رقابت گوشی های همراه بازگردد. ویژگی های مدل های طراحی شده این کمپانی در بنچمارک محبوب Geekbench به نمایش درآمده است.

ادامه مطلب