کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

نیازی نیست منتظر باشیم تا قانون عدم اعتماد به Android در اتحادیه اروپا ثبت گردد تا از جزئیات آن مطلع گردیم. خبرگذاری رویترز ادعا می‌کند که یک کپی از لایحه‌ی اتحادیه اروپا را در دست گرفته است و به نظر می‌رسد که تنظیم‌کنندگان پیش‌نویس آن در تصمیم خود جدی‌اند. آنان نه تنها از Google می‌خواهند که طرح‌های پیشنهاد پرداخت و تخفیف به ازای پیش‌نصب‌کردن‌های اپلیکیشن‌ها را کنار بگذارد، بلکه جریمه‌ای برای بخش جست‌وجو و درآمد Google در نظر بگیرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

Meerkat کار خود را در کنفرانس SXSW سال ۲۰۱۵ طوفانی شروع کرد و برای مدتی کاملا موفق به نظر می‌رسید. اما با فرا رسیدن Periscope و حمایت‌های Twitter از آن، شرایط کاملا متفاوت شد. هم‌اکنون با اطمینان می‌توانیم بگوییم که همان‌طور که VHS توسط Blu-ray و DVDهای HD کنار گذاشته شد، Meerkat هم به همان سرنوشت دچار شد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

به نظر می‌رسد که دیگر شاهد شنیدن خبرهای استفاده از یادگیری ماشین در حوزه‌های مختلفی باشیم. اما استفاده از چنین دانشی کار راحتی نیست. به منظور بهینه‌سازی الگوریتم‌ها جهت بازشناسی الگوها در داده‌ها، نیازمند تزریق مقداری زیادی داده‌ی تگ‌‌شده به آن هستیم.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

سرویس میکروبلاگینگ توییتر به رغم آنکه هنوز یکی از بهترین شبکه ها از نوع خود است، اما محبوبیت خود را از دست داده است. به گفته کارشناسان اینترنت و شبکه های اجتماعی، متوسط تعداد کاربران ثبت نام شده در این سایت کاهش یافته است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

هنوز مدت زمان زیادی نگذشته که کاربران اقدام به نصب ویندوز جدید 10 بر روی سیستم عامل های خانگی خود نموده اند و با توجه به استقبال آنان از این امر، دیگر هوشمندانه به نظر نمی رسد که دستگاه های جدید با ویندوز نسخه های قدیمی در کارخانه ارائه شوند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

به گزارش تصویری از شبکه خبری نیوز فایو، گوشی گلکسی S7 edge سبب ایجاد حریق در یک خانه مسکونی در پینسویل، اوهایو شده است. این گوشی در طول فرایند شارژ دچار حریق شده است. چند ده مورد از آتش سوزی محصول این کمپانی در جهان گزارش شده است. همین امر نیز سبب خروج محصول سامسونگ Galaxy Note 7 این کمپانی به دلیل مشکلات احتمالی روند شارژ شده است. اما این بار دلیل آتش سوزی پرچمدار دیگری از این کمپانی است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

قاب گوشی Fuze می تواند امکان اضافه شدن پورت جک 3.5 میلیمتری و یک باتری اضافی، را فراهم آورد.
طراحان Fuze Case عنوان می کنند یکی از ویژگی های قابل توجه این قاب ضخامت کم آن به اندازه 5 میلی متر و وزن 28 گرمی آن می باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

شرکت پاناسونیک ، باتری های لیتیوم یون بسیار نازکی را برای تولید گجت های هوشمند و اینترنت اشیا ارائه کرده است. اطلاعات کامل این خبر را در وب سایت رسمی این شرکت منتشر کرده است. باتری ارائه شده دارای ظرفیت - 17.5 تا 60 میلی آمپر می باشد. اندازه این باتری به ترتیب 28,5х39 мм و 40х65 мм می باشد. ضخامت هر دو باتری 0.55 میلی متر می باشد. باتری قابلیت خمیدگی تا 25 درجه را دارد.

ادامه مطلب