سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

گوشی نوکیا 1100 تا به امروز دیگر به یک نوستالژی تبدیل شده اما هکری به تازگی توانسته است که گوشی نوکیا 1100 را به یک ساعت هوشند تبدیل کند. وی از تمامی مراحل ساخت این ساعت فیلم برداری کرده است و آن را در کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشته است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

کمپانی نوکیا با گوشی D1C به بازار رقابت بازگشت و به تازگی ویژگی های این گوشی در بنچمارک محبوب AnTuTu منتشر شده است. این مدل تا پایان سال 2016 به بازار عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

هفته آینده قرار است ریلیز بازی Eve: Valkyrie برای سیستم واقعیت مجازی PlayStation VR منتشر شود. اما این کمپانی تصمیم گرفته است تا در روز گذشته، 8 اکتبر، تریلر شبیه سازی شده از این بازی را برای مخاطبان خود به نمایش بگذارد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

طبق تحقیق‌های انجام شده از سوی مرکز CB Insights، کاهش سرمایه‌گذاری بین‌المللی در سرویس‌های تحویل غذای آنلاین، در ۴ ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی ۶۹ درصد و در ۴ ماهه‌ی دوم همین سال، ۴۹ درصد کاهش داشته است.
در حالی که ممکن است به نظر برسد این بازار از نظر سرمایه‌گذاری مالی دچار افت شده است، اما فرصت‌ها و پتانسیل‌های موجود بر روی سرویس تحویل آنلاین غذا همچنان به بزرگی گذشته باقی مانده است. در حقیقت، در گزارشی صنعتی که از ژوئن امسال منتشر شده است، رستوران‌ها ۲۱۰ میلیارد دلار سرمایه صرف بازار خود کرده‌اند در حالی که از این نرخ تنها ۱۰ میلیارد دلار آن برای بخش تحویل آنلاین غذا است؛ یعنی ۵ درصد مبلغ کل.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

امسال، طبق آمارهای منتشر شده، فروش تعطیلات به میزان ۴ درصد رشد خواهد داشت. شرکت‌ها در هر مقیاسی، با استخدام ده‌ها هزار نیروی کارمند فصلی، در حال آماده‌سازی خود برای چنین روزهایی از سال هستند.
برای آنکه ایده‌ای در مورد مقدار کارگران موقتی مورد نیاز این شرکت‌ها به دست بیاورید، اعلامیه اخیر Target را در نظر بگیرید. این شرکت فراخوان ۷۷۵۰۰ نفری نیروی کار را منتشر کرده است. شرکت Macy نیز اعلام نیاز به ۸۳۰۰۰ نیرو را داده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

امروز Amazon ایمیلی را به برخی از کاربرانش مبنی بر تغییر ارسال رمز کاربری‌شان ارسال نموده است. این غول فروشگاهی پس آن تصمیم به این کار گرفت که لیستی از ایمیل‌های کاربرانش به همراه آدرس و رمز عبور به صورت آنلاین منتشر شده بود و احتمال می‌رفت اطلاعات برخی از کاربران این سرویس نیز در آن باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

Apple یک برنامه‌ی محبوب برنامه‌نویسان را بر روی App Store خود ممنوع و حساب کاربری توسعه‌دهنده‌ی آن را حذف نموده است. این برنامه که Dash نام داشته است، برای پلتفرم‌های Macs و iOS عرضه شده بود. از مدت زمان خارج شدن این برنامه از App Store یک‌سال می‌گذرد. Dash به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌داد کدهایی را که مکررا مورد استفاده قرار می‌دادند را پیدا و از آن استفاده کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

در جریان برگزاری رویداد Dreamforce، مدیر عامل شرکت Salesforce، آقای Marc Benioff محصولات جدیدی را به همراه به‌روزرسانی‌هایی معرفی نمود. یکی از محصولات معرفی شده، LiveMessage نام داشت. برنامه‌ای که راه ارتباطی بین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را در خود تجمیع می‌کند.

ادامه مطلب