تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور

شرکت اپل یک وصله را برای سه تا اکسپلویت روز صفر پس از این که احمد منصور (برنده جایزه حقوق بشر در امارات متحده عربی) هک شد، منتشر کرد. اکسپلویت روز صفر به یک حفره امنیتی گفته می شود که خود سازنده از وجود آن خبر ندارد. گروه های تحقیقات امنیت سایبری اعلام کرده اند که این حملات بر روی گوشی آیفون 6 آقای منصور کار گروه NSO است، که یک نهاد در رژیم اسرائیل است که در زمینه تولید جاسوس افزار قدرتمندی به نام پگاسوس فعالیت می کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور

زمانی که شرکت اچ تی سی محصول جدید خود را به نام One A9 عرضه کرد، قول داد که تمامی نسخه های اندروید را ظرف 15 روز از انتشار آن ها پشتیبانی کند وعده ای که در ارتباط با اندروید 7.0 اتفاق نیافتاده است. این شرکت در وبلاگ خود اعلام کرد که در فصل آخر سال جاری، این نسخه از اندروید برای HTC 10 و به دنبال آن برای One A9 فعالسازی می شود. از آن جایی که کمپانی گوگل اندروید نوقا را در 22 آگوست منتشر کرده، پس پایان زمان 15 روزه می شود 6 سپتامبر.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۴:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور

برای اولین بار در اینترنت تصاویری از گوشی هوشمند Meizu Max منتشر شده است. تاریخ عرضه این گوشی 5 سپتامبر اعلام شده است. از ویژگی های اصلی این مدل صفحه نمایش 6.0 اینچی است.

به گفته کارشناسان با چنین ویژگی هایی، این گوشی می تواند با مدل Xiaomi Mi Max رقابت کند. آن ها می گویند این گوشی می تواند به مدلی محبوب بدل شود حتی اگر از بعضی جهات از مدل رقیب پایین تر باشد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور

بازی کامپیوتری Fallout Shelter محصولی از کمپانی بازی سازی بتسدا به تازگی به روز رسانی جدیدی را با نام Nuka-World دریافت خواهد کرد . به گزارش توسعه دهندگان این بازی تاریخ انتشار Fallout 4 30 آگوست خواهد بود.
علاوه بر روزرسانی هایی اصلی که این بازی دریافت می کند، اعداف جدیدی برای گیمر ها در بازی مشخص شده است.دراین سری می توانید پناهندگان را به پیرون از پناهگاه اعزام کنید تا بتوانند دنیای اطراف را کشف کنند.
دو شخصیت جدید به این بازی افزوده شده است، که (Bottle) و Cappy نام دارند آنها به پناهگاه شما می آیند و با کلیک روی این شخصیتها میتوانید Cap و Nuka-Cola Quantum دریافت کنید.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ شهريور

یکی از بزرگ ترین ویدئو هاستینگ های جهان تصمیم گرفته تا به یک شبکه اجتماعی تبدیل شود . مسئولین این شرکت با توجه به میزان زیاد بازدید کنندگان سایت خود به این نتیجه رسیده اند که برای جلب توجه کاربران خود، سایت را به یک شبکه اجتماعی تبدیل کنند.
این نوآوری قادر به جلب توجه کاربران در رقابت گسترده میان شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و توییترخواهد بود زیرا در این شبکه ها نیز کاربران با هم به گفتگو می پردازند و به تماشای ویدئو ها مشغول خواهند شد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ شهريور

در صفحات اجتماعی فیس بوک، توییترو اینستاگرام کمپانی Gearbox خبر جدید منتشر شده است که حاکی از آن است که فصل جدید بازی تیر اندازی Duke Nukem 3D در تاریخ 2 سپتامبر عرضه خواهد شد.
سری جدید World Tour نام دارد و درشهر سیاتل (واشنگتن، ایالات متحده) اجرا می شود.
کارشناسان معتقدند که قسمت جدید دارای سبک سری بازی های کلاسیک است و این امر سبب به دست آوردن محبوبیت در میان طرفداران آن خواهد بود. گفته می شود در این بازی بالا ترین ویژگی های گرافیکی و اسکریپ های مدرن بکار گرفته شده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ شهريور

کمپانی اپل اختراع جدیدی را در سازمان حق ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا به ثبت رسانیده است، که به طور موثری در به دام انداختن مجرمان سرقت گوشی کمک خواهد کرد.
عملکرد
گزینه اسکنر اثر انگشت یکی از گزینه های امنیتی گوشی آیفون خواهد بود و در صورتی که فردی بخواهد دستگاه را به صورت غیر مجاز استفاده کند گزینه ضبط بیومتریک گوشی فعال خواهد شد در نتیجه اثر انگشت صدا و تصویر فرد ضبط خواهد شد.
گوشی آیفون مفقود شده به صورت خودکار اطلاعات ضبط شده را بر روی اینترنت بارگذاری خواهد کرد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ شهريور

به گزارش وبلاگ گوگل این مرور گر در حال حاضر دارای قابلیت جستجوی غیر معمول است برای مثال با جستجوی بازی
(tic tac toe) در گوگل، لینک هایی در مورد بازی به شما معرفی خواهد شد اما در ابتدا این بازی توسط خود گوگل به شما پیشنهاد خواهد شد که می توانید به صورت یک نفره آن را انجام دهید.

چگونه؟!
خیلی آسان است، تنها کافیست در قسمت جستجو گوگل تایپ کنید تیک تاک تو (tic tac toe) ، حال در نتیایج جستجو همه چیز فراهم می شود.

ادامه مطلب