ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام و توییتر برای آموزش های مجازی باید با اجازه مقامات قضایی انجام شود، گفت: گرانفروشی سایت های اینترنتی در شرایط شیوع کرونا ویروس باید توسط سازمان تعزیرات پیگیری شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، هوآوی رشد قابل توجهی را در سال گذشته میلادی در بازار فروش دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی نظیر ساعت‌های هوشمند و هدست‌های بلوتوثی تجربه کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

به گزارش آی تی ایران، حالا میتوان یک کیبورد یا ماوس را به آی پد متصل کرد.
اپل حالا سیستم عامل آی او اس ۱۳.۴ را به همراه iPadOS 13.4 عرضه کرده که شامل اضافه شدن پشتیبانی آی‌پد از ماوس و ترک‌پد ، به اشتراک گذاشتن فولدر در آی‌کلاد درایو و همچنین ۹ ایموجی استیکر جدید است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

بیل گیتس یکی از مؤسسان شرکت مایکروسافت ضمن انتقاد از تصمیم دونالد ترامپ برای عدم تمدید سیاست قرنطینه ۱۵ روزه آمریکا خواستار تداوم تعطیلی مشاغل این کشور شد.
به نقل از سی ان بی سی، وی که در یکی از برنامه‌های سخنرانی تد که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، حضور یافته بود و پاسخگوی سوالات مردمی بود تصریح کرد ایالات متحده شانس اینکه مجبور به اعمال سیاست‌های قرنطینه نشده و مردم را مجبور به خانه نشینی اجباری نکند، از دست داده است. علت این است که این کشور با سرعت کافی نسبت به شیوع ویروس کرونا واکنش نشان نداده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

به گزارش مهر، مقررات حاکم بر حقوق سرزمینی ارائه خدمات ارتباطی ماهواره‌ای در جمهوری اسلامی ایران توسط رگولاتوری تدوین می شود.
فراخوان نظرخواهی تخصصی «ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه سطح خدمات پستی» و « مقررات حاکم بر حقوق سرزمینی ارائه خدمات ارتباطی ماهواره‌ای در جمهوری اسلامی ایران» را منتشر شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

به گزارش دیجیاتو، به خاطر محدودیت های آمد و شد و قرنطینه هایی که با دستور دولت ها در جهت جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر کووید ۱۹ در سراسر دنیا اعمال شده است، زیرساخت های اینترنت به شدت تحت فشار قرار گرفته اند. به همین خاطر محققان استرالیایی به تازگی نقشه‌ای به نام فشار بر اینترنت را طراحی کرده اند که بار ناشی از قرنطینه‌های خانگی به خاطر کووید ۱۹ را روی اینترنت جهان نمایش می‌دهد.

ادامه مطلب