موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين

طبق گزارشی جدید احتمالا اپل عرضه آیفون ۱۲ را چند ماه به تاخیر بیاندازد زیرا نگران است شیوع ویروس کرونا روی تقاضا برای این دستگاه تاثیر بگذارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

به گزارش فارس، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت: برخی از مناطق استان‌های لرستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه و خوزستان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، قرنطینه ۲۱ روزه هند باعث تعطیلی دو کارخانه اصلی مونتاژ آیفون شد
در حالی که اوضاع شرکت اپل به دنبال شیوع ویروس کرونا چندان جالب نیست حالا خبر می‌رسد تمام کارخانه‌های اپل در هند به دنبال آغاز قرنطینه ۲۱ روزه این کشور تعطیل می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

به گزارش پیوست، ضریب نفوذ اینترنت ثابت در سال ۹۸ نزولی شد و در ۶ ماه ابتدایی سال از ۱۲.۶۵ درصد در سال ۹۷ به ۱۰.۶۱ رسید این در حالی است که رخدادهای نیمه دوم سال، اهمیت اینترنت ثابت را به مردم نشان داد و در این روزها نیز بار ترافیکی سنگینی را تحمل می‌کند؛ اما این بخش از ارتباطات کشور درگیر مشکلاتی است که از دیرباز با آنها دست به گریبان بوده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

همراه اول اینترنت هدیه معلمان را به پاس زحمات آنان در تدریس غیرحضوری به مدت سه ماه فعال کرد.
هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و الزام سیستم آموزشی کشور به در خانه ماندن و استفاده دانش‌آموزان از ابزارهای ارتباطی برای آموزش از راه دور، همراه اول در راستای مسوولیت اجتماعی خود و به پاس قدردانی و حمایت از معلمان گرانقدر، اقدام به ارائه بسته هدیه اینترنت به این قشر متعهد و تلاشگر کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

اگرچه صنف تلفن همراه هم مانند بسیاری از کسب‌وکارهای دیگر تحت تاثیر بحران ویروس کرونا قرار گرفته اما به گفته نایب‌رییس انجمن واردکنندگان موبایل، با حمایت دولت در حوزه‌ مالیات و تامین اجتماعی و همچنین هزینه‌های گمرک، تعداد بسیار زیاد بنکداران و کسب‌وکارهای فعال در صنف موبایل و تجهیزات جانبی از این بحران مصون خواهند ماند.

ادامه مطلب