گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

فیس‌بوک اعلام کرده به آن دسته از کارمندانش که باید از اعضای خانواده خود که به کرونا مبتلا شده اند، در منزل مراقبت کنند تا یک ماه مرخصی همراه با پرداخت حقوق اعطا می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

به گزارش همراه اول، به مناسبت آغاز سال جدید، همراه اول امسال نیز به همه مشترکان خود عیدی می‌دهد.
به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، همراه اول به مشترکان دائمی و اعتباری خود در ۵ مبلغ متفاوت تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

اگرچه انتقادها از قیمت و کیفیت اینترنت همواره وجود داشته، اما با وجود نوسانات ارزی در سال اخیر و افزایش قیمت تقریبا تمامی محصولات و خدمات مورد نیاز مردم، قیمت اینترنت با افزایش مواجه نشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

به گزارش پیوست، کافه بازار در گزارشی از عملکرد خود در سال ۹۸ اعلام کرده است اجباری شدن رمز پویا منجبر به کاهش درآمد توسعه‌دهندگان این پلتفرم در هفته نخست اجرای این طرح شده است. همچنین در این گزارش به موضوعاتی مانند همکاری با VODها، ساخت برنامه با حضور عادل فردوسی‌پور و شایعه هک کافه بازار پرداخته شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

به گزارش ایسنا، باوجود تلاش‌های چندساله برای ارتقای پیام‌رسان‌های داخلی و حمایت‌های صورت‌گرفته و وعده‌های چندباره، همچنان بیشترین بار پیام‌رسانی کشور بر دوش پیام‌رسان‌های خارجی است، اتفاقی که برخی آن را به عدم اعتماد مردم به این محصولات نوپا و برخی دیگر به مشکلات فنی و ضعف توانایی این محصولات مربوط می‌دانند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

بسیاری از کاربران اینترنت در روزهای اخیر با مشکل قطع و وصلی و سرعت پایین این سرویس مواجه هستند اما نائب رئیس هیئت مدیره شرکت زیرساخت می گوید که اشکالی در شبکه ارتباطی کشور مشاهده نمی‌شود.
وضعیت سرعت و کیفیت دسترسی به اینترنت طی یک ماه گذشته با مشکلات بسیاری همراه بوده است و به دلیل افزایش دو برابری مصرف نسبت به قبل از شیوع بیماری کرونا و ناچاری کاربران به خانه نشینی، شاهد اختلال در کیفیت این سرویس هستیم.

ادامه مطلب