ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين

به گزارش ایسنا، آمار و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شبکه اینترنت در ایران در زمان بحران ویروس کرونا متحمل فشار بسیار زیادی شده و در میان سایر کشورهای درگیر این بیماری، رکورد زده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين

کیفیت خدمات اینترنتی همواره از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران بوده و به همین منظور رونمایی از سامانه نت‌سنج‌پلاس با این هدف انجام شد که با ایجاد فضای رقابتی بین اپراتورها و نظارت آنلاین رگولاتوری و کاربران به ارائه خدمات، بهبود کیفیت صورت گیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين

گزارش مهر، پژوهشگاه فضای مجازی با بررسی نقش فناوری‌ها در بحران‌هایی مانند ویروس کرونا، این بحران را تلنگری برای توسعه بومی فناوری‌های همگرا عنوان کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين

به گزارش پیوست، براساس آنچه در قانون بودجه سال جاری آمده است، هزینه هر پیامک ۱۰ ریال (یک تومان) بیشتر می‌شود و همچنین هزینه پیامک تخلفات راهنمایی و رانندگی از مشترکان اخذ خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين

به گزارش دیجیاتو، لنوو از جدیدترین تبلت اقتصادی خود به نام لنوو M10 پلاس رونمایی کرد. این محصول مدل ارتقاء یافته تبلت M10 بوده و با قیمت 254 دلار در چین به بازار عرضه شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين

به گزارش دیجیاتو، ریچارد یو مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هواوی روز گذشته و در جریان کنفرانس خبری رونمایی از خانواده پرچمداران P40 توضیحاتی در مورد شرایط موجود و چشم اندازهای این شرکت برای تحقق اهداف نرم افزاری اش در واحد سرویس های موبایل هواوی (موسوم به HMS) ارائه کرد.

ادامه مطلب