پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، اخیرا اطلاعات جدیدی در خصوص نسل جدید ساعت هوشمند اپل موسوم به اپل واچ در فضای وب منتشر شده که سنسور تاچ آیدی نیز یکی از قابلیت‌های پیش‌بینی شده برای این محصول است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

طبق اعلام وزیر ارتباطات، امروز عملیات اجرایی ارتقای اینترنت خانگی از ADSL به VDSL در استان تهران و قم آغاز شد.
محمدجواد آذری جهرمی امروز با انتشار پستی در صفحه توییتر خود اعلام کرد: سرعت اینترنت خانگی، را حداقل ۴ برابر می‌کنیم. امروز عملیات اجرایی ارتقای اینترنت خانگی از ADSL به VDSL در استان تهران و قم آغاز شد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

به گزارش فارس، کدهای منبع باج افزار خطرناک دارما که برای خرابکاری و قفل کردن فایل های مختلف و سپس باج گیری مورد استفاده قرار می گیرند برای فروش در اینترنت عرضه شده است.
به نقل از زددی نت، کدهای منبع باج افزار مشهور و سودآور دارما برای فروش حداقل در دو مجمع آنلاین هکری روسی در دسترس قرار گرفته‌اند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

به گزارش زومیت، اپل در به‌روزرسانی جدید مرورگر سافاری، فناوری ITP را ارتقا داده و قابلیت ردیابی کاربران را با داده‌های Fingerprinting مسدود کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، در نخستین جلسه مدیران شرکت ملی پست در سال ۹۹، چشم انداز پیش روی شرکت در سال جدید ترسیم شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

وودافون، اپراتور موبایل چندملیتی بریتانیایی و Rakuten، شرکت ژاپنی مدیریت فروش اینترنتی اقدام به سرمایه گذاری و راه اندازی منظومه ماهواره ای LEO مخابراتی می‌کنند.

ادامه مطلب