ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، پس از انتشار ویدیوی صحبت‌های رییس صدا و سیما مبنی بر اینکه این سازمان بدون اجازه شرکت توسکا نمی‌تواند برای کسب و کارهای دیجیتال تبلیغ کند و اینکه توسکا این سازمان را جریمه می‌کند، حالا روابط عمومی شرکت توسکا بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش پیوست، شیوع ویروس کرونا در یک ماه اخیر سبب شد برخی کسب‌وکارها با بحران کاهش درآمد روبرو شوند اما برخی دیگر، افزایش درآمد و رشد کاربر را تجربه کردند. نمونه این کسب‌وکارها اپلیکیشن‌های کتابخوان هستند که در یک ماه اخیر رشد کاربر نزدیک به سه برابری را تجربه کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش دیجیاتو، اسنپ که اکنون در قالب یک سوپر اپلیکیشن در حال ارائه خدمات به کاربران است، اعلام می‌کند که به دلیل شیوع کرونا در کشور، می‌خواهد شهرهای بیشتری را به بخش خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها اضافه کند. به این ترتیب کاربران اسنپ می‌توانند بدون نیاز به خارج شدن از خانه،‌ از طریق سوپراپ اسنپ تمامی محصولات مورد نیاز خودشان را از نزدیک‌ترین سوپرمارکت محل کمتر از یک‌ساعت دم در تحویل بگیرند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

برای دومین بار در طول هفت روز گذشته بیت کوین به کانال ۵ هزار دلاری بازگشت.
این کاهش قیمت احتمالا تحت تاثیر ترس سرمایه گذاران از ریزش دوباره بازارهای سنتی در روز دوشنبه اتفاق افتاده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

این گزارش به مروری بر اپلیکیشن‌هایی با بیشترین تعداد دفعات دانلود در زمان شیوع گسترده ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان می‌پردازد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

سامسونگ با آغاز سال 2020، رونمایی از گوشی‌های میان‌رده خود را آغاز کرده و تاکنون چندین عضو جدید را به این خانواده اضافه کرده است. محصول جدید این شرکت نیز گلکسی «ام11» M11 نام دارد که ساعتی پیش معرفی شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش فارس، شیوع ویروس کرونا در کشور کره جنوبی، تقاضا برای خرید آنلاین را در این کشور به شدت افزایش داده است و درآمد فعالان این عرضه در ماه فوریه 2020 نسبت به فوریه 2019 حدود 34 درصد افزایش یافته است.

ادامه مطلب