سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

به گزارش کلیک، با اعلام شرکت شرکت سونی، این شرکت جدیدترین کنسول بازی خود یعنی PlayStation 5 را با تاخیر وارد بازار خواهد کرد. مدت تاخیر و زمان عرضه PlayStation 5 هنوز مشخص نیست!

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

بررسی وضعیت شبکه ارتباطی کشور در سال ۹۸ از رشد ۱۳.۵ درصدی ظرفیت شبکه IP داخلی در یک سال حکایت دارد همچنین در چشم‌انداز برنامه‌های زیرساختی آینده، تقویت شبکه ملی اطلاعات دیده شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات گفت: بسته ۱۰۰ گیگابایتی رایگان شرکت مخابرات ایران با استقبال چشمگیر مشتریان روبرو شد.
محمدرضا بیدخام در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان این مطلب افزود: باتوجه به اهمیت بحث در خانه ماندن مردم و کمک شرکت مخابرات درکاهش تردد‌ها برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و نیز تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرحله نخست، بسته ۱۰۰ گیگابایتی با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت مخابرات و در حداقل زمان ممکن از ۱۴ تا ۲۹ اسفند برای مشتریان فعال شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

به گزارش پیوست، صندلی مدیرعامل اپراتورهای تلفن همراه ایران در سال ۹۸ شاهد تغییرات جدی بود. رفت‌وآمد مدیران ارشد اپراتورها گرچه در نگاه عموم کاربران اپراتورهای تلفن همراه چندان با اهمیت نیست؛ اما در میان‌مدت می‌تواند اثرات مهمی به دنبال داشته باشد. هرچند در گام نخست به نظر می‌رسد این تغییرات در برخی موارد متأثر از دنیای سیاست باشد؛ اما شاید در ادامه خود بر سیاست نیز اثرگذار باشد یا نشان‌دهنده پوست‌اندازی مدیریتی در بدنه اجرایی صنعت ارتباطات کشور تلقی شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

در شرایطی که کرونا بخش اعظم مردم آمریکا را خانه نشین کرده، میلیون‌ها نفر از ساکنان این کشور برای انجام امور حرفه‌ای، شخصی و خرید به اینترنت دسترسی ندارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

به گزارش مهر، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به ارائه اینترنت رایگان از نیمه دوم اسفند تا ۷ فروردین گفت: بیش از ۷۰ درصد کاربران، بیش از ۷۰ گیگ از اینترنت ۱۰۰ گیگی را مصرف کردند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

به گزارش فارس، گوگل تصمیم گرفته امسال به علت شیوع ویروس کرونا که حال و حوصله چندانی برای شوخی کردن باقی نگذاشته، برنامه هر ساله اش برای انتشار دروغ اول آوریل را کنار بگذارد.

ادامه مطلب