گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش زومیت، شنیده‌ها از تصمیم مقامات ایالات‌متحده برای افزایش فشارها بر هواوی و محدودسازی دسترسی این شرکت به محصولات تراشه‌سازان بزرگ جهانی حکایت دارند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش ارز دیجیتال، هفته‌ی گذشته در بحبوحه‌ی همه‌گیری ویروس کرونا و ارزیابی معامله‌گران از آسیب‌های اقتصادی اجتناب‌ناپذیر بیماری کووید-۱۹، شاهد حرکات نوسانی شدید در بازار بودیم. در این میان، نوسانات قابل‌توجه مثبت و منفی، قدرت پیش‌بینی بسیاری از معامله‌گران و فعالان بازار را از رخدادهای آتی بازار مختل کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) با توجه به شیوع کرونا در کشور و توصیه به خانه ماندن مردم، به عنوان نهاد تنظیم‌گر صوت و تصویر در فضای مجازی برای ۱۸ رسانه اینترنتی مجوز پخش زنده برنامه‌های کنسرت، آموزشی و مذهبی را صادر کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: برای اینکه زیرساخت مخابراتی کشور پاسخگوی کل نیازهای مربوط به دورکاری و آموزش مجازی باشد، باید تدابیری ویژه‌ اندیشید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

مقامات و سازمان های دولتی آمریکا با استفاده از اطلاعات موقعیت مکانی دستگاه های موبایل افراد سعی دارند از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

تازه‌ترین به روزرسانی آیفون یعنی iOS 13.4 امکانات جالبی را به دستگاه‌های اپل اضافه می‌کند اما اشکالات iOS 13.4 حالا سروصدای کاربران را در آورده است.

ادامه مطلب