محبوب ترین ها
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ آذر

Netflix در نهایت قابلیتی را به سیستم خود اضافه کرد که کاربران از ابتدای پیدایش این سرویس، خواهان أن بوده‌اند. این شرکت استریم ویدئویی امروز اعلام داشت که کاربران از این پس می‌توانند محتوای درخواستی خود بر روی Netflix را دانلود و در هنگامی که اتصال داده‌ی آنان قطع شده است، مجددا آن را تماشا کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ آذر

شاید در ابتدا قدری گمراه‌کننده باشد، اما بگذارید قضایا را روشن‌تر کنیم. طبق آخرین تغییراتی که Instagram بر روی سرویس خود اعمال کرده است،‌ گرفتن اسکرین‌شات از بخش‌هایی از Instagram Direct که موقتی بوده باشد، برای کاربر فرستنده‌ی آن، اعلانی مبنی بر گرفته‌شدن اسکرین‌شات ارسال می‌شود. بنابراین اگر از حساب‌کاربری شخصی، به هر دلیلی اسکرین‌شات گرفتید، اعلانی برای صاحب آن حساب‌کاربری ارسال نخواهد شد، چرا که این اعلان تنها برای بخش پیغام‌های خصوصی موقتی است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ آذر

Microsoft روز جاری اعلام داشت که برای نسخه‌ی کسب‌وکار Skype به‌روزرسانی ارائه داده است که از این پس کاربران می‌توانند از ویژگی تازه معرفی شده‌ی iOS 10 بهره گیرند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ آذر

شرکت Instagram، دو نرم‌افزار Snapchat و Periscope را ترکیب کرد تا کاربران بتوانند به راحتی با دوربین کار کنند. به جای هم‌پوشانی با Facebook Live و Messenger ، شرکتInstagram یک قابلیت زودگذر در پخش ویدئو و پیام‌های خصوصی قرار داده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

Google در حال راه‌اندازی اپلیکیشن‌های کسب‌وکار به منظور آزمایش محصول جدید اشتراک گذاری فایل خود موسوم به Team Drives است. اوایل پاییز سال جاری گوگل اعلام کرد، Team Drives به شرکت‌ها به منظور ایجاد راهی ساده‌تر در به اشتراک گذاشتن فایل‌ها در سراسر سازمان خود، همراه با کنترل دسترسی دقیق‌تر بر محتوای فایل‌ اشتراکی، عرضه می‌شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

صندوق سرمایه‌گذاری Benchmark تلاش زیادی برای پیدا کردن استارتاپ‌هایی با ایده‌های شبکه‌های اجتماعی و سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها دارد. این صندوق سرمایه‌گذاری دارای صندلی هیئت‌مدیره در شرکت‌هایی چون Twitter، Snapchat و Nextdoor می‌باشد. در آخرین مورد از این سرمایه‌گذاری‌ها، نام این صندوق در لیست سرمایه‌گذاران اپلیکیشن اشتراک عکسی با نام Marco Polo دیده می‌شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ آبان

Any do یکی از بهترین برنامه‌ها برای مدیریت و سازماندهی فعالیت‌ها و وظایف می‌باشد و از جمله نرم‌افزارهای مورد نیازی است که هر کاربر با هر نوع سیستم‌عاملی که کار می‌کند باید در گوشی خود داشته باشد. این نرم‌افزار ساده و کاربردی تمامی کارهایی را که باید در زندگی روزمره خود انجام دهید، یادآوری می‌کند. تنها کافی است که امور و وظایف مختلف را در آن وارد کرده تا نرم افزار در زمان مقرر آن‌ها را به اطلاع شما برساند.

ادامه مطلب