محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ آبان

سرویس نو ظهور پخش موسیقی آنلاین Amazon، اولین گام خود را برای گسترش سرویس خود، تنها پس از ۱ ماه از آغاز کار آن در کشور آمریکا، برداشت. این سرویس که Amazon Music Unlimited نام دارد، رقبایی سرسختی چون Apple Music، Spotify و Google Play را در مسیر خود می‌بیند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

تاکنون کنایه‌هایی پیرامون حذف دکمه‌ی Escaspe در MacBook Pro جدید و معرفی Touch Bar را شنیده‌اید؟ شاید معروف‌ترین آن، اتصال دکمه‌ی فیزیکی Escape به MacBook Pro از طریق کابل بوده باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

Apple به طور نامحسوسی اپلیکیشنی با نام Apple Support را برای پلتفرم iOS خود منتشر ساخت. این برنامه امکان خواندن اطلاعات محصولات، گرفتن راهنمایی‌ها، گرفتن زمان‌بندی تعمیر دستگاه به همراه چت، ایمیل و یا ارتباط تلفنی با واحد پشتیبانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگرچه این اپلیکیشن به انگلیسی آماده شده است، اما هنوز در App Store آمریکا منتشر نشده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

در پی این به‌روزرسانی، ۳ ویژگی جدید به Instagram Stories افزوده شده است. این ویژگی‌ها بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این شرکت پس از رونمایی از قابلیت مذکور به حساب می‌آید. اولین و مهمترین ویژگی قابلیت اضافه کردن لینک‌های URL به Storie‌s می‌باشد که در حال حاضر برای کاربران تأیید شده‌ی این برنامه در دسترس است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

برنامه‌ی ادیت عکس شرکت Adobe بر روی پلتفرم Android، بیش از پیش به نسخه‌ی PC آن نزدیک شده است. این کار با معرفی امکان ادیت عکس‌ها با فرمت RAW بر روی پلتفرم Android امکان‌پذیر شده است. شاید بسیاری از کاربران مشکلی با فرمت JPEG عکس‌های خود نداشته باشند، اما با معرفی گوشی‌هایی با دوربین‌های قدرتمندتر و امکان گرفتن عکس‌هایی با فرمت RAW، منطقی به نظر می‌رسد تا برنامه‌های موجود بر روی گوشی‌های هوشمند نیز از این امکانات بهره گیرند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان

Google می‌خواهد سرویس‌هایش در حداکثر دستگاه‌های ممکن استفاده شود. برای رسیدن به این هدف در سال‌های گذشته، Google بهترین اپلیکیشن‌های خود را با کیفیت بالا بر روی پلتفرم iOS منتشر ساخته است. البته این مورد استثنائی به نام Gmail دارد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

ابتدای سال جاری میلادی، Google خبر تبدیل برنامه‌ی Android Auto خود را به عنوان یک اپلیکیشن مستقل برای استفاده در خودروها اعلام کرد. حتی اگر خودروی شما با قابلیت Android Auto سازگار نباشد، از حالا می‌توان تمام مزیت‌های این سرویس را بدون خرید خودروی جدید و یا حتی نصب تجهیزاتی، تجربه کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

Twitter در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای برنامه‌ی iOS خود است که قابلیت Reader موجود در مرورگر Safari را به لینک‌های باز شده از طریق این برنامه به آن اضافه می‌کند. قابلیتی که ابتدا در سال ۲۰۱۰ در این مرورگر ایجاد و سپس در ۲۰۱۱ به iOS انتقال یافت.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند