محبوب ترین ها
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

به نظر می‌رسد که به روزهای پایانی Hangouts نزدیک می‌شویم. طبق اخبار منتشر شده، از آغاز ۱ دسامبر، سازندگان تلفن‌های همراهی چون Samsung و HTC دیگر نیازی نیست برنامه‌ی Hangouts را بر روی گوشی خود نصب کنند. جای آن را، Duo، برنامه‌ی تماس‌های ویدئویی خواهد گرفت.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

۶۵۰ میلیون کاربر از Facebook Events استفاده می‌کنند که از این رقم، ۱۰۰ میلیون آن به‌طور روزانه است. این برنامه‌ همانند برون‌گرایانی است که دائما به دنبال رویدادها و مهمانی‌ها جهت گذراندن اوقات خود می‌باشند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

خبر خوب برای علاقه مندان پریزما شاید این باشد که امکان تبدیل ویدئو های 15 ثانیه ای هم به ویژگی های این برنامه اضافه شد. کاربران زیادی تنها در روز اول اقدام به تبدیل ویدئو های 15 ثانیه ای خود با ویرایش های پریزما نمودند و در سایت رسمی از توسعه دهندگان این برنامه تشکر کردند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۵ مهر

اپلیکیشن محبوب شناسایی موسیقی Shazam به‌روزرسانی جدیدی برای پلتفرم iOS خود منتشر ساخت که امکان شناسایی قطعه‌ی موسیقی را از درون متن پیام ممکن می‌سازد. به این شکل که کاربران می‌توانند موسیقی مورد علاقه‌شان را مستقیما از طریق پیام برای یکدیگر ارسال کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۳ مهر

WhatsApp روز دوشنبه ویژگی‌های جدیدی چون ادیت عکس شامل امکان کشیدن تصویر، اضافه‌کردن emoji همچون استیکرها و در نتیجه امکان اعمال تغییرات جالب هنگام گرفتن سلفی‌ را معرفی کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

Facebook نسخه‌ی سبک‌شده‌ای از سرویس پیام‌رسان محبوب خود را با هدف استفاده‌ی راحت‌تر کاربران این سرویس که اینترنت نامطلوبی دارند، ارائه کرده است. این برنامه که Messenger Lite نام‌گذاری شده است، با وجود حذف برخی امکانات غیر ضروری، به کاربران امکان ارسال متن، عکس و لینک را می‌دهد. این برنامه ابتدا برای کاربران کشورهای کنیا، تونس، مالزی، سری‌لانکا و ونزوئلا ارائه خواهد شد. کشورهای دیگر در ماه آینده اضافه و مورد پشتیبانی قرار خواهند گرفت.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

Meerkat کار خود را در کنفرانس SXSW سال ۲۰۱۵ طوفانی شروع کرد و برای مدتی کاملا موفق به نظر می‌رسید. اما با فرا رسیدن Periscope و حمایت‌های Twitter از آن، شرایط کاملا متفاوت شد. هم‌اکنون با اطمینان می‌توانیم بگوییم که همان‌طور که VHS توسط Blu-ray و DVDهای HD کنار گذاشته شد، Meerkat هم به همان سرنوشت دچار شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۱ مهر

Google در طول هفته‌ی گذشته، برنامه‌های کاربردی خود را دست‌خوش تغییرات زیادی کرده است و هم‌اکنون شاهد تعامل بسیار عالی دو برنامه‌ی محبوب این شرکت هستیم. بر روی پلتفرم Android، برنامه‌های Maps و Calendar به کمک هم می‌آیند تا کاربران به راحتی هرچه تمام‌تر، قرارهای ملاقات خود را بر روی نقشه مشاهده کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند