محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

Instagram می‌خواهد به شما فروشگاهی را معرفی کند که در آن هنگام خرید آنلاین مشکل همیشگی قطع ارتباط و رفتن به یک پنجره‌ی مرورگر را نداشته باشید. به همین دلیل امروز شرکت مذکور ایده‌ی برچسب‌های خرید را بر روی ۲۰ خرده‌فروش مانند Kate Spade و JackThreads به کاربران iOS در ایالات متحده معرفی نمود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

نزدیک به ۳ ماه پس از آنکه Instapaper توسط Pinterest خریداری شد، این سرویس در حال اعمال تغییراتی است که بر روی کاربرانش تأثیرگذار خواهد بود. از آغاز امروز، این سرویس bookmark آنلاین طرح پریمیوم خود را غیرفعال و آن را دسترس تمام کاربرانش قرار خواهد داد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

متخصصین آمریکایی مجله مشهور TIME، با بررسی برنامه های کاربردی توسعه یافته برای گوشی های موبایل، تعدادی از این اپلیکیشن ها را به عنوان برترین ها در مقاله ای معرفی کرده اند. این لیست شامل اپلیکیشن های کاربردی مربوط به هر دو سیستم عامل Android و iOS می باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان

به گزارش گوگل صفحه کلید اختصاصی این کمپانی در نسخه جدید به روز رسانی، لیست گسترده ای از ویژگی ها را دریافت کرده اما پشتیبانی صفحه کلید از انیمیشن ها نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳ آبان

Facebook سرویس تماس صوتی و تصویری Messenger را برای نسخه‌ی Windows 10 راه‌اندازی کرده است. پیام‌رسان Facebook نیز همانند پیام‌رسان‌های Android و iOS، یک آیکون تماس صوتی و تصویری در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه نمایش خود قرار داده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱ آبان

در بازار رقابت میان توسعه دهندگان پیام رسان ها، هر روز با خبر های جدیدی در مورد ویژگی های افزوده شده، برای جذب بیشتر مخاطبان این اپلیکسشن ها روبرو هستیم. با توجه به گزارش اخیر توسعه دهندگان پیام رسان WhatsApp، این برنامه به تازگی ویژگی مفیدی را برای کاربران گوشی iPhone ارائه می دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۷ مهر

سرویس Google Flights پیش‌تر قابلیت‌هایی چون ارائه‌ی بلیط‌های پرواز ارزان قیمت را دارا بوده است، اما از امروز یک ويژگی به آن افزوده خواهد شد و آن هم اینکه زمان تغییرات ناگهانی قیمت بلیط‌ها را به کاربر اعلام می‌کند تا پیش از گران شدن کاربر اقدام به خرید آن کند.

ادامه مطلب