محبوب ترین ها
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ آبان

Nest به‌روزرسانی بزرگی را برای اپلیکیشن Nest Camera خود در روز جمعه اعلام داشت که تمرکز اصلی آن اشتراک‌گذاری ویدئوهای ضبظ شده از سوی این دوربین می‌باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

سازندگان Firefox امروز یک مرورگر وب جدید برای کاربران iOS معرفی کردند که تجربه‌ی دیگری از مرورگر خصوصی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. اپلیکیشن مذکور Firefox Focus نام دارد که ردیابی و حذف تبلیغات، پاک‌سازی تاریخچه‌ی مرورگر از جمله کلمه‌ی عبور و cookieها را هدف خود قرار داده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ آبان

تاکنون اپلیکیشن‌های بسیاری برای ثبت امور روزانه و To-Do-List‌ها ساخته و منتشر شده‌اند. اپلیکیشن Todoist از پرطرفدارترین و بهترین نرم‌افزارهای مدیریت و اطلاع کارها و وظایف روزانه برای شماست که با داشتن آن می توانید به راحتی امور و وظایف روزهای مختلف خود را در دسته‌بندی‌های مختلف مرتب کرده تا برنامه آن‌ها را در زمان مقرر اطلاع رسانی نماید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید وظایف روزانه‌ی خود را دسته‌بندی کنید و به آنها از لحاظ اهمیت رتبه بدهید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ آبان

Google Photos مأموریت مشخصی دارد. اینکه تمام عکس‌های کاربر را ذخیره نگاه دارد. به خصوص آنکه Google می‌خواهد این برنامه‌اش فضایی برای تمامی عکس‌ها باشد. اما Google این مأموریت را برای عکس‌های قدیمی دهه‌ی ۹۰ نیز گسترش داده است. در همین راستا، این شرکت اپلیکیشنی با نام PhotoScan برای پلتفرم iOS و Android منتشر ساخته است که قرار است خاطرات گذشته‌ی شما از عکس‌های قدیمی را این‌بار در فضایی دیجیتالی مجددا زنده کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

در آغاز سال میلادی جاری،‌ Apple قول داد اپلیکیشن‌های تاریخ‌گذشته، ممنوع، مواردی که دیگر از قوانین تبعیت نمی‌کنند و یا آن‌طور که هدف‌گذاری شده‌اند، عمل نمی‌کنند را از App Store خود حذف کند. به نظر می‌رسد که زمان ابن پاک‌سازی فرا رسیده است. این شرکت در بررسی‌های خود متوجه شده است اپلیکیشن‌های مورد نیاز به حذف، ۲۳۸ درصد در اکتبر ۲۰۱۶ افزایش داشته‌اند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

توسعه دهندگان پیام رسان WhatsApp ، امروز در تاریخ 15 نوامبر، ویژگی مکالمه تصویری را برای کاربران سیستم عامل های iOS، Android و Windows افزودند. تا چند روز آینده این ویژگی برای تمامی کاربران گوشی های هوشمند در دسترس خواهد بود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ آبان

شرکت Google از تغییر و تحولات جدید در برنامه‌ی Google Play Music برای Android، iOS و نسخه‌ی وب خود خبر داد. احتمالا جذاب‌ترین جنبه‌ی نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن آن است که موسیقی را با توجه به موقعیت جغرافیایی شما و آنچه در حال انجامش هستید، پیشنهاد می‌کند. بنابراین اگر شما در محل کار خود نشسته‌اید، Google موسیقی متناسب با آن فضا و شرایط‌تان پیشنهاد خواهد کرد.

ادامه مطلب