محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۹ مهر

Lyft به تازگی عنوان داشته است که موفق به جذب سرمایه‌ی ۱ میلیارد دلاری شده است که ارزش این شرکت را از مجموع ۷.۵ میلیارد به ۱۱ میلیارد دلار افزایش داده است. این سرمایه‌گذاری به رهبری شرکت Alphabet و در ادامه‌ی سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون دلاری ماه آوریل بر روی این شرکت صورت گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۹ مهر

بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، سهام کمپانی Apple به میزان 1.5٪ کاهش یافته است. به گفته‌ی کارشناسان دلیل کاهش این شایعات تقاضای کم برای عرضه‌ی Apple و همچنین ثبت سفارشات محدود از جانب کاربران این نسخه در کوپرتینو بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۷ مهر

به گزارش رویترز، شرکت بین‌المللی تجارت ماشین آلات (IBM.N) به سمت کسب‌وکارهای جدیدتر همچون رایانش ابری و خدمات امنیتی تغییر مسیر داد که این‌ها به شرکت کمک کرد تخمین‌های مالی سه ماهه‌ی تحلیلگران را بشکند و این فناوری اثر مهمی بر روی رشد فروش پس از نزدیک به شش سال از افول آن داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر

Netflix همچنان به راه خود در جمع‌آوری و گردآوری برای داشتن اجرایی زیبا و بزرگ ادامه می‌دهد و برای این هدف مشترکان بیشتر و بیشتری را جمع می‌کند تا بار دیگر از برآوردهای خود درباره‌ی رشد، پیشی بگیرد. امروز شرکت اعلام کرد که ۵/۳ میلیون مشترک جدید به آن اضافه شده‌اند، 850000 مشترک از ایالات متحده و 4450000 مشترک از سایر بازارهای بین المللی هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۶ مهر

امروز فیسبوک اعلام کرد که استارتاپ نظرسنجی متمرکز بر مثبت بودن، tbh (to be honest) را خریداری می‌کند و به این استارتاپ اجازه‌ی فعالیت با نام تجاری خود را می‌دهد. Tbh در 9 هفته‌ی گذشته 5 میلیون دانلود و 2/5 میلیون کاربر فعال روزانه را برای خود ثبت کرده، این برنامه به افراد اجازه می‌دهد تا به طور ناشناس به سوالات چند گزینه‌ای به صورتی صادقانه درباره‌ی دوستانشان پاسخ دهند، پس از اتمام پاسخ دهی، این افراد نتایج نظرسنجی را دریافت می‌کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۴ مهر

این شبکه‌‌ی حرفه‌ای که در حال حاضر متعلق به مایکروسافت است، در نهایت به تبلیغات ویدئویی روی آورد. این تبلیغات همانند سایر ویدئوهای LinkedIn است که کاربران می‌توانند بر روی Feed تماشا کنند و البته بدون صدا پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۳ مهر

طبق تحقیق صورت گرفته‌ای در آمریکا، Snapchat بیش از از هر زمان دیگری در بین نوجوانان این کشور دارای محبوبیت می‌باشد. این شرکت آماری مذکور، هر بهار و پاییز اقدام به نظرسنجی و بررسی عادات کاربران سنین مختلف می‌نماید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۳ مهر

ممکن است زمانی فرا رسد که بتوانید نسخه‌های پزشکی خود را همانند نیازمندهای غذایی خانه به صورت آنلاین از Amazon سفارش دهید. طبق اخبار منتشر شده، این غول تجارت الکترونیک قصد دارد وارد کسب‌وکار داروها گردد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند