محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ آبان

Square در حال تسخیر پرداخت‌های کسب‌وکارهای کوچک در سراسر جهان است، مهم‌تر از آن به دنبال استفاده‌ی بهینه از جنبش محصولات پرداخت‌های همتا به همتا با Square Cash است به طوری که حجم پرداخت‌های آن رشدی مداوم و عملی داشته است – هر چند وال استریت امروز به خاطر اندکی کاهش در سهام شرکت، نسبت به این رشد کمی شکاک است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ آبان

دوست داشته باشید یا نه، تمایلات به جهت تقویت رسانه‌ها به این زودی‌ها کاهش نمی‌یابد: منابع CNBC اطلاع دادند که 21st Century Fox اخیرا مذاکراتی برای فروش بخش زیادی از این شرکت به Disney داشته است. این غول رسانه قصد انتقال استدیوهای فیلم‌سازی، کسب و کار تولیدات تلویزیونی، کانال‌های سرگرمی مانند National Geography FX و ابزار صحنه‌ی بین‌المللی همچون Sky را دارد. با این تغییرات فرض بر این است که این شرکت بسیار متمرکزتر، حول برنامه‌های خبری و ورزشی کار خواهد کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۵ آبان

این دو اپراتور موبایل پس از اینکه نتوانستند به شرایط متقابل مطلوبی دست یابند، مذاکرات ادغام نه چندان محرمانه‌ی خود را پایان دادند. هیچ یک از طرفین درباره‌ی آنچه اشتباه رخ داده، مقصر نیستند اما اظهارات آن‌ها تعادل قدرت ناپایدار را نشان می‌دهد. John Legere از T-Mobile گفت: ادغام به دلایل چندی دلگرم کننده است اما اینکه یک معامله باید "ارزش بالای بلند مدتی" را برای اپراتوری که در حال حاضر خودش به تنهایی خوب کار می‌کند را فراهم کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۴ آبان

سهام Aquantia، شرکت طراحی تراشه‌های شبکه، روز جمعه عرضه‌ی عمومی شد و ارزش شرکت را در اولین ارائه‌ی عمومی‌اش 61 میلیون دلار افزایش داد. Aquantia سازنده‌ی کارت‌های رابط شبکه (NICs) مستقر در کالیفرنیا است که می‌تواند اطلاعات شبکه‌های خانگی و سازمانی را در چند گیگابایت ثانیه جابه‌جا کند. این شرکت به دنبال حذف تنگناها برای مراکز داده‌ای مقیاس بزرگی است که به شرکت کمک می‌کند با تسونامی داده‌های تولید شده از طریق کامپیوترها، گوشی‌های هوشمند و اینترنت چیزها مقابله کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۴ آبان

بر طبق اظهارات فردی آشنا با موضوع، Broadcom Ltd. در حال فکر کردن به مزایده‌ای با بیش از 100 میلیارد دلار برای Qualcomm Inc. است، معامله‌ای که احتمالا بزرگترین خرید یک سازنده‌ی تراشه تاکنون خواهد بود. این فرد که به علت خصوصی بودن اطلاعات نخواست نامش فاش شود، گفت: Broadcom برای انجام این معامله در حال گفتگو با مشاوران است. این پیشنهاد که تقریبا 70 دلار در هر سهم شامل پول نقد و سهام خواهد بود، احتمالا در روزهای آینده منعقد خواهد شد. هر چند تصمیم نهایی در این مورد هنوز گرفته نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۳ آبان

بر اساس گزارش‌های سه ماهه تا سپتامبر، درآمد 12 درصد و سود هر سهم 24 درصد افزایش داشت. درامد خدمات هم به بالاترین میزان رسید.
امروز Apple نتایج مالی سه ماهه‌ی چهارم تا 30 سپتامبر 2017 را اعلام کرد. این شرکت نتایج به دست آمده را بدین صورت اعلام کرد: 52/6 میلیارد دلار درآمد سه ماهه با افزایش 12 درصدی نسبت به سه ماهه‌ی سال گذشته و سود سه ماهه‌ در هر سهم تعدیلی ۲/۰۷ دلار با 24 درصد رشد. در این بین فروش‌های بین‌المللی هم 62 درصد درآمد سه ماهه را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۲ آبان

پس از اعلام قوی‌ترین رشد درآمدی شرکت طی دو سال گذشته که نشانه‌هایی از ثبات در بازار PCها می‌باشد، Lenovo برنامه‌هایش برای تسلط بر تجارت کامپیوترهای شخصی Fujitso را با حداقل 157 میلیون دلار اعلام کرد. بزرگ‌ترین سازنده‌ی PCهای چینی گزارش کرد در سه ماهه‌ی پایانی ماه سپتامبر با 5 درصد رشد، درآمدش به ۱۱/۸ میلیارد دلار رسیده است و تخمین‌های ۱۱/۳ میلیارد دلاری را پشت سر گذاشت که بیشترین رشد در دوره‌ی مشابه سال 2015 را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۲ آبان

روز چهارشنبه Qualcomm نتایج مالی سه ماهه‌ی چهارم خود را منتشر کرد، این نتایج تخمین‌های بازار را شکست. این غول نیمه هادی، سود non-GAAP در هر سهم را 92 سنت در ۵/۹۶ میلیارد دلار درآمد GAAP گزارش کرد. یک‌سال پیش این شرکت سودهای تعدیلی ۱/۲۸ دلار برای هر سهم را در ۶/۱۸ میلیارد دلار درآمد GAAP اعلام کرده بود. این درحالی است که Wall Street برای سود تعدیلی این شرکت 81 سنت در هر سهم و به میزان ۵/۸ میلیارد دلار درآمد تخمین زده بود. برای کل سال مالی 2017، شرکتQualcomm سود non-GAAP در هر سهم را ۴/۲۸ دلار در ۲۲/۳ میلیارد دلار درآمد GAAP گزارش کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند