محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ فروردين

موتور جستجوی چینی Baidu در نظر دارد حوزه‌ی فعالیت خود را با ایجاد دفتر جدیدی در Silicon Valley گسترش دهد. حوزه‌ی فعالیتی این دفتر قرار است بر روی وسائل نقلیه‌ی خودران و تحقیقات هوش مصنوعی متمرکز باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ فروردين

هیچ‌کسی تعجب نخواهد کرد اگر بگوییم اکثر توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری بریتانیا در لندن بزرگ به میزان 20.9 درصد و یا در جنوب انگلستان به میزان 35.8 درصد حضور دارند و از مزیت‌های بیشتری نیز برخوردارند. درنتیجه توسعه‌دهندگانی که در مناطق مرکزی مشغول به کارند احتمال دارد که در فکر جابجایی باشند. اما بایستی به این نکته اشاره کرد که این ناحیه با آنچه درباره‌ی آن تصور می‌شود فاصله دارد، چراکه نه آن‌چنان فرصت کاری‌ در آنجا وجود دارد و نه مزیت قابل توجهی یافت می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ فروردين

پلتفرم Medium شیوه‌ی کاری جدید خود را معرفی نمود: پرداخت حق اشتراک که طبق گفته‌ی این کمپانی تقریباً از همین سه ماهه‌ی مالی و از ابتدای ماه فوریه کار خود را در Upfront Summit آغاز کرده است. Medium که به دلیل اخراج برخی از کارکنان و همین‌طور ایجاد تغییراتی در سبک و سیاق و قوانین اصلی‌اش، سال سختی را آغاز نموده، بر روی این حق اشتراک برای جذب به نوعی مشترکین، بیشتر حساب باز کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ فروردين

در بازار و کسب‌وکار تمام مسأله پیش‌تازی است و Lynkos که امروز خبر از جذب سرمایه‌ی ۲.۵ میلیون دلاری خود را داده برای آن راه‌کاری دارد. این استارتاپ قصد دارد از طریق استفاده از هوش مصنوعی داده‌های شرکت‌ها را با نرم‌افزار مدیریت مشتری ادغام کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ فروردين

اپلیکیشن اشتراک عکس و ویدئوی Instagram به تازگی اعلام داشت که این سرویس دارای ۱ میلیون تبلیغ‌دهنده‌ی فعال می‌باشد. در حالی که در ماه سپتامبر سال میلادی گذشته این آمار ۵۰۰ هزار بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ فروردين

Airbnb در نظر دارد سرویس اشتراک خانه‌ی خود در چین را به منظور دست‌یابی به مشتریان بیشتر تغییر نام دهد. از آغاز امروز این سرویس در چین با نام Aibiying که به معنای «به یکدیگر با عشق و علاقه خوش آمد بگویید» شناخته خواهد شد. گفته می‌شود تلفظ نام جدید برای مسافران چینی به مراتب راحت‌تر از تلفظ نام انگلیسی آن می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ فروردين

امروزه خواست کسب‌وکارها برای پرتاب ماهواره‌های کوچک به فضا منجر به استفاده از شرکت‌های بزرگ فضایی می‌گردد، امری که در شرایط محدود در سال انجام می‌گیرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ فروردين

SoftBank قصد دارد مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار بر روی سرویس فضای کار اشتراکی WeWork سرمایه‌گذاری کند. SoftBank که شرکت ارتباطات رادیویی اینترنتی ژاپنی است، سرمایه‌گذاری‌های متعددی بر روی شرکت‌های بزرگ تکنولوژی جهان صورت داده است.

ادامه مطلب