محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۴ اسفند

یک روز پس از آنکه Intel شرکت ارائه دهنده‌ی تکنولوژی وسائل نقلیه‌ی خودران Mobileye را خریداری نمود، Alibaba خبر سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیون دلاری خود بر روی WayRay، یک استارتاپ واقعیت مجازی ناوبری خودرو را منتشر ساخت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۳ اسفند

به نظر می‌رسد همکاری اخیر Intel با شرکت MobilEye در حوزه‌ی وسائل نقلیه‌ی خودران به خوبی پیش رفته است. چراکه Intel اقدام به خرید این شرکت به قیمت ۱۵.۳ میلیارد دلار کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۳ اسفند

iflix، سرویس مشابه Netflix که بازارهای آسیای جنوب شرقی و دیگر بازارهای نوظهور را تحت پوشش خود دارد، در مرحله‌ی جدید تعیین بودجه مبلغ 90 میلیون دلار جهت گسترش خدماتش به دیگر کشورها به آن تعلق گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۲ اسفند

به نظر می‌رسد که بایستی شاهد تغییر و تحولاتی در پروژه‌ی Loon شرکت Alphabet باشیم. Tom Moore، متخصص ماهواره‌ها که به عنوان مدیرعامل این شرکت و به منظور کمک به اجرای پروژه‌ی Loon منصوب گشته بود، پس از ۶ ماه از کار برکنار شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۲ اسفند

Lyft قرار است در بازارهای بیشتری از ایالات متحده راه‌اندازی گردد. این سرویس درخواست تاکسی از طریق اپلیکیشن موبایل، 10 شهر دیگر را در ایالت‌های فلوریدا، اوکلاهاما، تگزاس و مین را تحت پوشش خود قرار خواهد داد. این سرویس در سال جاری حدود 100 شهر دیگر را از خدمات خود بهره‌مند ساخت و درمجموع تعداد شهرهای تحت پوشش خود را به 300 عدد رساند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۱ اسفند

با وجود رشد بسیاری بالایی که Samsung داشته است، اما این شرکت همواره متمایل به خرید استارتاپ‌های کوچک و یا توسعه‌ی تکنولوژی مورد نیاز توسط شرکت خود بوده است. این رویه در نوامبر گذشته با اعلام خبر آنکه این شرکت قصد دارد Human International Industries را به قیمت ۸ میلیارد دلار خریداری کند، تغییر یافت.

ادامه مطلب