محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۱ اسفند

SoundCloud به سرمایه احتیاج دارد و شاید هم به دنبال خریدار. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، این سرویس پخش موسیقی آنلاین در تلاش برای جذب سرمایه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری از تابستان گذشته بوده است. این شرکت همچنین مذاکراتی با شرکت‌هایی چون Spotify برای واگذاری خود داشته است. تلاش‌هایی که همگی ناموفق بوده‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۰ اسفند

نماینده ی Google در کنفرانس سانفرانسیسکو اعلام کرد، این کمپانی به خدمات سرویس آنلاین Kaggle دست پیدا کرده است. این سرویس برای تحقیق در زمینه ی یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل داده های علمی در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۸ اسفند

سرویس استریم موسیقی Spotify به تازگی اعلام داشته است که شرکتی تحت عنوان Sonalytic را خریداری نموده است. این شرکت ارائه‌ دهنده‌ی تکنولوژی تشخیص صدایی است که دارای قابلیت شناخت قطعه موسیقی در حال پخش و حق پخش آن می‌باشد. تمام این ویژگی‌ها را اگر کنار هم بگذاریم، متوجه می‌شویم که دقیقا در راستای سرویس ارائه‌شده‌ی Spotify قرار دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۶ اسفند

در روز گذشته کمپانی Snap، شرکت مادر کمپانی Snapchat، درنهایت تبدیل به شرکتی عمومی شد و با وجود برخی از اختلافات به وجود آمده، نخستین روزش در بورس اوراق بهادار را به‌خوبی پشت سر نهاد و علت آن همان‌طور که کاملاً آشکار است، سرمایه‌گذاری چشمگیر NBC Universal به مبلغ 500 میلیون دلار بر روی Sanp بود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند