محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۵ اسفند

جان فرارا مدیرعامل Nimble طی چند سال گذشته به خدمت در این شرکت با هدف مدیریت اطلاعات تماس‌های درون office 365 و G Suite مشغول بوده است. شرکت وی در همین روز از تخصیص بودجه‌ی 9 میلیون دلاری‌اش در سری اول سرمایه‌گذاری خبر داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۳ اسفند

سال گذشته بود که Cisco شرکت Jasper Technologies را به قیمت ۱.۴ میلیارد دلار خریداری نمود و توسط آن اقدام به ساخت کسب‌وکار رایانش ابری IoT خود نمود. در این هفته Cisco قصد دارد برنامه‌های گسترش این پلتفرم را اعلام کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ اسفند

Snap Inc، شرکت مادر اپلیکیشن اشتراک عکس Snapchat در روز چهارشنبه عنوان داشت که ۲۰۰ میلیون سهم از این شرکت به ارزش ۱۷ دلار به ازای هر سهم را در بازار سهام بورس NYSE واگذار خواهد کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ اسفند

Samsung اقدام به انتشار جزئیات خرید اخیرش که یک استارتاپ دستیار مجازی با نام Viv Labs می‌باشد، کرده است. زمانی که Samsung اقدام به خرید این استارتاپ با نرخ ۲۳۸.۹۳ میلیارد وُن در تاریخ ۷ اکتبر سال میلادی گذشته نمود، هر وُن معادل ۰.۰۰۰۹ دلار بوده است. به این معنی که رقم خرید به دلار در حدود ۲۱۵ میلیون می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ اسفند

همچنان که LinkedIn به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در جهان کسب‌وکار به فعالیت خود ادامه می‌دهد، شاهد ظهور جایگزین‌هایی هستیم که در بازارهای ویژه‌ی ورتیکال (در این بازار هر شرکت نیازمندهای یک یا چند شرکت به خصوص را تأمین می‌کند)، در حال پیشی گرفتن از این رقیب قدیمی‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۱ اسفند

Foxconn تولیدکننده‌ی بزرگی که در میان محصولات بی‌شمارش، ساخت iPhoneهای شرکت Apple نیز دیده می‌شود، توافق کرده است بیشترین سهام مربوط به SoftBank Asia Capital را که در حدود 54.5 درصد می‌باشد، در قبال 600 میلیون دلار خریداری نماید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

Google در مدت اخیر تمرکز زیادی از واقعیت مجازی خود را بر روی فریم‌ورک Daydream VR گذاشته است. فریم‌ورکی که می‌تواند گجت‌های سازگار با آن را به هدست‌های واقعیت مجازی تبدیل کند.

ادامه مطلب