محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن

گزارش‌های رسیده از Huawei نشان‌دهنده‌ی آن است که این شرکت در سال گذشته شاهد رشد چشمگیری بوده است. فروش این شرکت در سال 2016 افزایشی 30 درصدی را نسبت به سال قبل آن تجربه کرد و این در حالی بود که بازار تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان دچار افت شده است. اما بر اساس اطلاعات جدید به‌دست‌آمده از The Information فروش مازاد Huawei اشاره به کاهش ارزش سود این شرکت دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

Grab نزدیک به اعلام خبر توافق خرید استارتاپ اندونزیایی پرداخت آنلاین Kudo با رقمی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار می‌باشد. خریدی که Grab را در راستای گسترش مشتریانش کمک خواهد کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

اپلیکیشن نوت‌برداری Evernote نه تنها تراز مالی مثبت داشته، بلکه اعلام کرده است که دیگر طرحی برای دریافت سرمایه از دایره‌ی خارج از شرکت ندارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

Ford در نظر دارد مبلغ ۱ میلیارد دلار ظرف ۵ سال آینده بر روی استارتاپ Argo AI به منظور کمک به یک خودروساز دیترویتی، جهت تولید وسايل نقلیه‌ی خودران تا سال ۲۰۲۱، سرمایه‌گذاری کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

Evident.io، ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های امنیتی برای خدمات وب‌سایت آمازون (AWS)، امروز خبر از بودجه‌ای 22 میلیون دلاری داد که در این دور تازه توسط شرکت GV که سابقه‌ی سرمایه‌گذاری در شرکت Google را نیز در کارنامه خود دارد، فراهم می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

Nokia در حال خرید شرکت نرم‌افزاری مخابراتی Comptel، واقع در فنلاند، به ارزش 347 میلیون یورو می‌باشد. Comptel که در سال 1986 در هلسینکی فنلاند تأسیس شد، تهیه‌کننده‌ی نرم‌افزار برای سیستم‌های پشتیبانی (OSS) است. این سیستم‌ها درواقع توسط ارائه‌دهندگان خدمات مخابراتی و در جهت مدیریت و پیکربندی شبکه‌هایشان مورد استفاده قرار می‌گیرند. Nokia گفته است که تصمیم به ادغام تجارت Comptel با سیستم‌های پشتیبان خود را در سر دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

Rackspace اعلام داشت تصمیم به تعدیل نیروی کار خود گرفته و در همین راستا قصد دارد ۶ درصد از نیروی کار خود را در آمریکا اخراج کند. درصدی از تعدیل نیرو شامل دیگر دفترهای این شرکت در کشورهای دیگر نیز می‌گردد.

ادامه مطلب