محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ بهمن

در حالی که شرکت Microsoft گزارش مالی سه ماهه‌ی دوم خود را در روز پنجشنبه منتشر کرده است، سهم LinkedIn را از درآمد خود ۲۲۸ میلیون دلار عنوان داشته است. رقمی که بیان‌گر ضرر ۱۰۰ میلیونی دلاری برای LinkedIn می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۷ بهمن

Qualcomm در روز چهارشنبه گزارشی از صورت مالی خود منتشر ساخت. در این گزارش آمده است که درآمد خالص این شرکت ۷۰۰ میلیون دلار، یعنی ۴۶ سنت به ازای هر سهم بوده است. در حالی که درآمد Non-GAAP این شرکت به ازای هر سهم ۱.۱۹ دلار در مجموع درآمد ۶ میلیاردی بوده است. Wall Street تخمین درآمدی ۱.۱۸ دلاری به ازای هر سهم در ۶.۱۲ میلیارد عایدی را برای این شرکت پیش‌بینی می‌کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن

Yahoo در روز دوشنبه گزارش مالی سه ماهه‌ی چهارم خود را منتشر کرد. در این گزارش آمده است که این شرکت ۱.۴۷ میلیارد دلار، یعنی ۰.۱۷ دلار به ازای هر سهم درآمد به دست آورده است. این رقم به معنای افزایش ۱۵ درصدی سود این شرکت داشته است. اما Wall Street رقمی در حدود ۱.۳۸ میلیارد دلار را پیش‌بینی کرده بود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن

به نظر می‌رسد که کسب‌وکار Samsung پس از اتفاقات اخیر بر روی گوشی Note 7 آن به حالت طبیعی خود بازگشته باشد. این شرکت گزارش مالی ۳ ماهه‌ی پایانی سال پیش میلادی را منتشر کرده که فراتر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن

شرکت هواپیمایی بدون سرنشین Flirtey که مشغول حمل‌ونقل و ارسال مواد غذایی و دارو به مناطق مختلف نوادا می‌باشد، در سرمایه‌گذاری سری A خود، 16 میلیون دلار افزایش بودجه داشته است. این شرکت که برخلاف شرکت‌های تولیدکننده‌ی پهپاد می‌تواند حتی در مناطقی که کمترین میزان جمعیت را دارد به پرواز درآمده و ارایه‌ی سرویس دهد، این سرمایه‌گذاری را به منظور ارایه‌ی سرویس پرواز در ارتفاع بیشتر به مشتریان، شرکت‌ها و کشورهای ممکن انجام داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن

استارتاپ تکنولوژی سفر FLYR، در سری A سرمایه‌گذاری، بودجه‌ی خود را برای تکنولوژی‌ای که قیمت بلیط هواپیما را با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی می‌کند، ۸ میلیون دلار افزایش داد. سرمایه‌گذاری مذکور توسط صندوق Peter Thiel رهبری می‌شود و Thiel Capital principal Phin Upham در این معامله نیز‌ درگیر شده است. در مجموع، دور جدید سرمایه برای FLYR ، سیزده میلیون دلار به ارمغان می‌آورد.

ادامه مطلب