محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

Microsoft استرالیا گزارش مالی سال گذشته‌ی میلادی خود را منتشر ساخت. بر طبق این گزاش، Microsoft در این حوزه موفق شده است ۵۵.۹ میلیون دلار استرالیا درآمد داشته باشد. این بدان معنی است که این شرکت نسبت به سال گذشته، شاهد رشد ۲.۲ میلیون دلاری بوده است. مجموع درآمد این شرکت در استرالیا ۷۲۵.۸ میلیون دلار بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

شرکت ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های رایانش ابری و ارتباطی Inabox اعلام داشت که ۱۰۰ درصد سهام شرکت Hostworks و تمام شرکت‌های زیر مجموعه‌ی آن را به قیمت ۷ میلیون دلار استرالیا خریداری نموده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ بهمن

Snap، شرکت دارنده‌ی اپلیکیشن Snapchat در روز جاری گزارشی از وضعبت مالی و تعداد کاربران این سرویس ارائه داده است. بر طبق این گزارش، Snapchat در ماه گذشته‌ که منتهی به پایان فصل چهارم مالی بوده است، روزانه ۱۶۱ میلیون کاربر فعال دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ بهمن

شرکت Advanced Micro Devices (AMD) در روز سه‌شنبه نتایج مالی سه ماهه‌ی چهارم خود را اعلام نمود که بر اساس آن درآمد حاصله فراتر از حد انتظار بوده و زیان خالص برآورد شده با نتایج مطابقت داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ بهمن

مدیرعامل کمپانی Apple، تیم کوک، طی یک بیانه رسمی سود حاصله از محصولات iPhone را در سال 2016 رضایت بخش اعلام کرد. سود حاصله این کمپانی در سه ماهه آخر سال 2016، معادل 74,8 میلیارد دلار برآورد شده است. البته وی اشاره کرد این تنها محصولات iPhone نبوده که سود شرکت را در سه ماه اخیر سال افزایش داده است، بلکه دیگر محصولات نیز نقش عمده ای در موفقیت این شرکت داشته اند.

ادامه مطلب