محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

تعداد مشتریان فعال Atlassian تا ۲۷ درصد در سه ماهه‌ی دوم مالی افزایش داشته و در صدر فروش و درآمد میان شرکت‌ها قرار دارد. شرکت مذکور که همکاری تیمی، ردیابی پروژه و نرم‌افزار بهره‌وری را ایجاد کرده، زیان خالص خود را در سه ماهه‌ی دوم، ۱/۷ میلیون دلار یا یک پنی در هر سهم گزارش کرد که این مبلغ ۳۶ درصد نسبت به درآمد ۱۴۸/۹ میلیون دلاری سال گذشته افزایش داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

اخیرا شرکت Oracle اعلام کرد، قصد دارد مالکیت شرکت Apiary را به دست آورد. Apiary استارتاپی است که ابزار توسعه‌ی رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی، APIها را برای نرم‌افزارهای Cloud در اختیار می‌گذارد. هنوز جزئیات مالی این قرارداد فاش نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

در چهار سال گذشته، شرکت Double Robotics اعلام کرد، بیش از ۸۰۰۰ ربات خود را در سراسر جهان فروخته و بیش از ۲۰ میلیون دلار از فروش آن‌‌ها درآمد کسب کرده است. با توجه به کشش بازار، این شرکت قصد دارد، سری A بودجه‌ی خود را در سال جاری همراه با معرفی طرح اشتراک نرم‌افزار برای کمک به خرید مشتریان ربات خود، افزایش دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

بر اساس گزارش های منتشر شده از کمپانی Google میزان درآمد سرویس Google Play، به میزان ۸۲ درصد افزایش یافته است. در حال حاضر سود حاصله از این فروشگاه با میزان درآمد رقیب اصلی کمپانی یعنی App Store برابری می کند. این فروشگاه اینترنتی توانسته با ارائه نرم افزار های مفید و مطمئن به کاربران اندروید خود، محبوبیت بالایی را کسب نماید

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ دي

به عنوان بخشی از بازسازی کسب‌وکار جهانی، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی Hard Disk جهانی، Seagate، تصمیم به بستن کارخانه‌ی تولیدی خود در چین نموده است. این شرکت هدف خود از چنین تصمیمی بهینه‌سازی کارایی عملیاتی بر اساس نیاز بازار عنوان کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ دي

سال گذشته شرکت Lyft پول زیادی را از دست داد، اما عملکرد آن روز به روز بهتر می‌شد. این شرکتِ ارائه‌دهنده‌ی سرویس همسفر ride-hailing، میزان درآمد خود را فاش نمی‌کند، اما با توجه به خبرگزاری The Information، حدود ۶۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ پس از ایجاد درآمدی ۷۰۰ میلیون دلاری، از دست داده است. مطمئنا از دست دادن این مبلغ شوخی نیست، اما درآمد ۷۰۰ میلیون دلار ، ۲۵۰ درصد بالاتر از درآمد ۲۰۰/۶ دلار سال ۲۰۱۵ می‌باشد. با وجود این، آیا شرکت مذکور آینده‌ی روشنی خواهد داشت؟

ادامه مطلب