محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ دي

سال گذشته شرکت DJI اقلیت سهام شرکت Hasselblad سوئدیِ تولیدکننده‌ی دوربین را خریداری کرده بود و اکنون بنا بر گزارش سایت عکاسی Luminous Landscape، این شرکت بخش اعظم سهام شرکت Hasselblad را از آن خود کرده است. این شرکت‌ها همچنین اعلام کردند با همکاری یکدیگر و با ادغام دوربین‌های بدون سرنشین Hasselblad و تکنولوژی پهپاد DJI، سیستم‌های عکاسی پیشرفته‌ای را ارائه خواهند داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ دي

امروز استارتاپ ذخیره‌سازی رایانش ابری Bitcasa در صفحه‌ی اصلی خود بدون هیچ توضیحی پیام خداحافظی‌ گذاشت. در واقع، Bitcasa توسط Intel خریداری شده و قراردادی بین طرفین منعقد گردیده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ دي

کمپانی آمریکایی Apple حقوق و مزایای تیم کوک را با توجه به عملکرد ضعیف مالی و عدم رعایت برنامه ریزی های سال 2016 کاهش داد. این خبر به گزارش سایت رسمی کمپانی و نتیجه تصمیم گیری کمیسیون SEC می باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ دي

به تازگی شرکت Apple رکورد App Store را در زمینه‌ی جایگاه سرویس‌‌هایش در سال ۲۰۱۶ و روز سال نو ۲۰۱۷ اعلام کرد. این آمار نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان، مبلغ ۲۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ به دست آورده‌اند که ۴۰ درصد از سال پیش بیشتر است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ دي

اخیرا شرکت Samsung اعلام کرد، با تمرکز بر روی تکنولوژی‌های در حال توسعه، درصدد حمایت از استارتاپ‌های خلاق و فعال برآمده است. شرکت مذکور از طریق گروه نوآوری جهانی خود، یک صندوق بودجه‌ی ۱۵۰ میلیون دلاری را با هدف کسب‌وکار در شاخه‌های واقعیت مجازی، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و سایر فناوری‌های روز در نظر گرفته‌ است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ دي

شرکت Intel اعلام کرد، ۱۵ درصد از سهام شرکت Here را با مبلغی نامشخص خریده است. همانطور که می‌دانید، شرکت Here که سابقا توسط شرکت Nokia اداره می‌شد، به تازگی از آن جدا شده و به صورت جداگانه فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

هند به تازگی خدمات اینترنت متمایزی را دریافت کرده که جای دیگر یافت نمی‌شود و Amazon مشتاق به اجرای آن است. این سرویس فقط یک فروش فردی آزمایشی در هند، به خصوص شهر بنگلار می‌باشد که وعده‌ی فروش محصولات قدیمی شما را داده است. Amazon نه تنها محصولات پیشنهادی شما را لیست می‌کند، بلکه آنها را بسته‌بندی کرده و به هر کجای شهر که بخواهید، ارسال می‌نماید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

به گزارش نشریه تحلیلگر Nikkei، کمپانی Apple حدود 70 تا 10 درصد تولید گوشی هوشمند iPhone 7 را کاهش خواهد داد. به گفته کارشناسان، کاهش تولید آیفون امری قابل پیش بینی است. این کمپانی مدت ها است که با سیر نزولی در بازار جهانی گوشی های همراه مواجه است.

ادامه مطلب