محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي

سرویس‌های پخش آنلاین را می‌توان کسب‌وکار بزرگی دانست، اگرچه بسیاری از شرکت‌های این حوزه نگاه نگران‌کننده‌ای به تعادل مالی خود دارند. Pandora، سرویس استریم رادیویی که در ابتدا به نظر می‌رسید در ریسک بالایی قرار دارد، اعلام کرده است اوضاعش بهتر شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي

Amazon اعلام کرد، قصد دارد ۱۰۰ هزار کارمند تمام وقت در طول ۱۸ ماه آینده استخدام کند تا نیروی کار خود را به ۲۸۰ هزار نفر ارتقاء دهد. در بیانیه‌ای، شرکت مذکور برنامه‌های استخدام خود را در ایالات متحده‌ی آمریکا روشن کرده و با این آشکارسازی، به صفوف شرکت‌هایی می‌پیوندد که برنامه‌ی استخدام‌شان را برای جلوگیری از حذف شدن با ورود رئیس جمهور جدید این کشور، انتشار می‌دهند. متعاقب آن، شرکت‌هایی در صنایع مختلف مانند Fiat Chrysler ،Ford و Softbank، به برنامه‌های استخدام خود به منظور جلوگیری از طوفان توئیت Trump، اشاره کردند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي

کمپانی تایوانی Hon Hai Precision Industry و کمپانی ژاپنی Sharp قصد دارند تا با همکاری با یکدیگر کارخانه ای را برای تولید صفحه نمایشگر LCD در ایالات متحده تاسیس کنند. نماینده کمپانی شارپ جزئیات این توافق را در 13 ژانویه به صورت رسمی اعلام کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۵ دي

خدمات پرداخت همراه دنیا همچنان به تحکیم و رشد خود ادامه می‌دهند. این درحالی است که امروز یکی از پیشتازان این سرویس‌ها در میان استارتاپ‌های پرداخت ‌همراه اروپا، جذب مالی قابل توجهی را مطرح کرده و جایگاه برتر را به خود اختصاص داده است. این شرکت سوئدی که iZettle نام دارد و از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت همراه با گوشی‌های هوشمند و یا تبلت می‌باشد، اعلام کرد ۶۰ میلیون یورو معادل ۶۳ میلیون دلار در سرمایه‌گذاری جدید، افزایش بودجه داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۵ دي

Microsoft در روز جاری اعلام داشت که شرکت فعال در زمینه‌ی deep learning با نام Maluuba را خریداری کرده است. در بخشی از این توافق، قرار است Maluuba مشاوره‌ای در زمینه‌ی هوش‌مصنوعی به شرکت Microsoft ارائه کند. هنوز جزئیات این توافق مشخص نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۵ دي

شرکت GoFundMe برای افرادی که در جستجوی افزایش بودجه‌ برای اهداف خوب می‌باشند، ایجاد کرده است. کسب‌وکاری که موفقیت چشمگیری به همراه داشته و ۳ میلیارد دلار افزایش بودجه از سال۲۰۱۰، از ۲۵ میلیون دلار اهداکننده در بیش از ۲ میلیون کمپین به دست آورده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ دي

امروز Reid Hoffman بنیانگذار LinkedIn و Omidyar Network و John S. و Janes L. Knight Foundation به صندوق سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی پیوستند. بودجه‌ی صندوق تحقیقات مذکور در حوزه‌ی هوش مصنوعی برای عموم مردم تمرکز خواهد کرد و مشمول طیف مختلفی از رهبران و سیاستگذاران جهت تحقیق و توسعه‌ی هوش مصنوعی می‌شود.

ادامه مطلب