محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ دي

Paypal تمام کمک‌های خیریه را در طول تعطیلات اخیر محاسبه کرده است. شرکت پردازش پرداخت آنلاین Paypal اعلام کرد، 8 میلیون کاربر این شرکت از 181 کشور و ۲۸۲۰۵۳ سازمان تا پایان سال 2016 به میزان 97121 میلیون دلار کمک‌های خیریه خود را انجام دادند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ دي

شرکت اسکن بارکد موبایل Scandit با 7/5 میلیون دلار، سرمایه سری A خود را ازطریق سرمایه‌گذار شرکت Atomici و موسس شرکت Skype, أقای Niklas Zennstrom افزایش داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ دي

امروز شرکت تجارت الکترونیک Alibaba اعلام کرد، قصد دارد طی پیشنهادی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای خصوصی Intime Retail را گرفته و با موسس این شرکت Sheb Gou Jun همکاری نماید. شایان ذکر است، قرارداد مذکور بین طرفین به ارزش حداکثر 2/6 میلیارد دلار می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ دي

کاربران آمریکای شمالی به میزان ۲۶۰ درصد بیش از بازی‌کننده‌های اروپایی و به میزان ۹۴ درصد بیش از بازی‌کنندگان آسیایی بازی‌های موبایلی خریداری می‌کنند. طبق گزارشات منتشر شده، این آمار بر اساس تمایل کاربران به ۷.۹ میلیارد تبلیغ به نمایش گذاشته شده و ۳.۶ میلیون اپلیکیشن نصب شده می‌باشد و بیانگر آن است که آمریکای شمالی همچنان پادشاه درآمدزایی برای صنعت بازی‌های موبایلی محسوب می‌گردد. چراکه رقم درآمد این صنعت در این حوزه به ۳۶ میلیون دلار رسیده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ دي

استارتاپ فناوری تبلیغ Choozle امروز از افزایش سرمایه‌ی 2/4 میلیون دلاری خود خبر داد. این استارتاپ که در سال 2012 تاسیس شد و در شهر دنور کالورادو مستقر است، نرم‌افزاری را برای تقویت کمپین‌های تبلیغاتی realtime در سراسر صفحه‌نمایش‌های شهری، ویدئوها، تلفن‌های همراه و کانال‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ دي

یکی از ساعت‌های هوشمند تحیرآور سال 2015 متعلق به شرکت Vector، استارتاپ رومانیایی به رهبری مدیران اسبق Citizen است. از ویژگی‌های آن می‌توان به عمر باطری 30 روزه، قابلیت esque UI شرکت pebble و طراحی کلاسیک اشاره کرد که برای افرادی که به دنبال پوشیدنی‌های خاص می‌گردند، مناسب می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ دي

Atlassian امروز اعلام کرد، مالکیت سرویس مدیریت پروژه‌ی Trello را با پرداخت ۴۲۵ میلیون دلار به دست آورد. ۳۶۵ میلیون دلار این معامله به صورت نقدی پرداخت شد و انتظار می‌رود قرارداد مذکور قبل از ۳۱ مارس ۲۰۱۷ منعقد گردد.

ادامه مطلب