محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۹ بهمن

شرکت آلمانی MyTaxi شرکت رقیب یونانی خود، Taxibeat را با نرخ نامعلومی خریداری کرد. MyTaxi که در سال ۲۰۰۹ تشکیل گردید، یک سرویس همانند Uber است که رانندگان را با مسافران وصل می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۴ توسط توسط غول خودروسازی Daimler خریداری شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۹ بهمن

ممکن است که Twitter سه‌ماهه‌ی سختی را پشت سر گذاشته باشد اما بنیان‌گذار و مدیر اجرایی این شرکت، Jack Dorsey همچنان باور عمیقی به آن دارد. وی در هفته‌ی جاری و طی دو روز اقدام به خرید 425000 سهم اضافی این شرکت به مبلغ تقریبی 7 میلیون دلار، کرده است. توئیت امروز او بیانگر احساس او نسبت به عملش بود: “#LoveTwitter”

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۹ بهمن

Toyota خبر داد که این کمپانی بیش از 10 میلیون اتومبیل هیبریدی را از روز 31ام ژانویه به فروش رسانده است. با آنکه بازار کسب‌وکار در ماه‌های اخیر بسیار داغ شده اما می‌توان گفت که از اواخر آوریل 2016 به این سو فروش‌های این‌چنین کم نبوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن

گروه Watson شرکت IBM دفتر اینترنت اشیاء خود را در مونیخ به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار راه‌اندازی کرد. طبق اعلام این شرکت، بیش از هزار مهندس و طراح IBM در این مجموعه مستقر خواهند شد و با مشتریان و شرکا تعامل خواهند داشت. بخش Watson شرکت IBM با ۶ هزار مشتری در سراسر جهان کار خواهد کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن

بیش از یک سال پیش بود که Staffjoy با هدف کمک به برنامه‌ریزی درست ساعات کاری کسب‌وکارها و ارتقاء آن شروع به کار کرد. امروز این شرکت عنوان داشت که دیگر به این رویایش نخواهد رسید و سرویس خود را در ۱۵ مارس تعطیل خواهد کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند