محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۹ اسفند

Mozilla، شرکت توسعه‌دهنده‌ی مرورگر Firefox روز جاری اعلام داشت که استارتاپ Pocket که اپلیکیشنی برای ذخیره‌سازی مقالات و خواندن‌شان در زمانی دیگر است، خریداری نموده است. هنوز جزئیات این توافق منتشر نشده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۹ اسفند

بر اساس گفته‌های منابعی آگاه، در شرکت Roku مباحثه بر سر تخصیص بودجه‌ی 200 میلیون دلاری در دوره‌ی جدید تعیین بودجه جریان دارد و با در نظر گرفتن مبلغ کنونی ارزش این شرکت تقریباً به 1.5 میلیارد دلار خواهد رسید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۸ اسفند

دولت چین در حال بررسی طرحی جهت سرعت بخشیدن به عرضه‌ی سهام شرکت‌های تکنولوژی بزرگ خود می‌باشد. این امر باعث صرفه‌جویی بالا در روند انجام این کار و تقویت بورس داخلی این کشور خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۶ اسفند

Hewlett-Packard Enterprise در چند روز اخیر با انتشار گزارش مالی فصل نخست خود مورد توجه زیادی قرار گرفته است. چراکه آمارها نشان از عملکرد ضعیف‌تر این شرکت از پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی Wall Street می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۶ اسفند

پس از گذشت چندین ماه توأم با شایعه سرانجام شرکت Verizon شرایط نهایی خود را جهت خرید تجارت عملیاتی Yahoo، اعلام نمود. در این توافق‌نامه‌ی دوطرفه در حدود 350 میلیون دلار از قیمت برآورد شده قبلی کاسته شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۴ اسفند

MakieLab که یک استارتاپ لندنی چاپ ۳ بعدی و فروش عروسک‌های شخصی‌سازی‌شده می‌باشد، رسما بسته و به قسمتی از Disney ملحق شده است. طبق گزارشات منتشر شده این خرید ماه جولای سال گذشته‌ی میلادی صورت گرفته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند