محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۴ اسفند

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری‌های بیشتری بر روی استارتاپ‌های اروپایی در حال صورت گرفتن است. این بار صندوق سرمایه‌گذاری برلینی با نام Project A قصد چنین کاری دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

به دنبال پاره‌ای از حوادث آتش‌سوزی که طی سال گذشته گریبان‌گیر یکی از محصولات شرکت کره‌ای Samsung گشت، این تولیدکننده‌ی لوازم الکترونیک بر آن است تا به هر قیمتی که شده از شکست مفتضحانه دیگری چون Note 7 جلوگیری به عمل آورد. به همین علت است که این شرکت تصمیم دارد تا باتری مورداستفاده در Galaxy 8 بعدی خود را به تولیدکننده‌‌ی دیگری سفارش دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

Amazon امروز خبر از طرح افزایش نیروی انسانی خود در اروپا را به بیش از ۳۰ درصد داد. این تصمیم پس از آن گرفته شد که تراز مالی مثبت خوبی این شرکت در بخش‌هایی از اروپا داشته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

MuleSoft، شرکت فروش رابط برنامه‌نویس کاربردی(API) مدیریت و اپلیکیشن یکپارچه‌سازی نرم‌افزار، امروز با تسلیم قوانین ثبت‌شده‌ی خود برای عرضه‌ی اولیه‌ی سهام عمومی، مبلغ 100 میلیون دلار برای آن تعیین شد. این شرکت با هدف جذب عموم مردم در بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) تحت عنوان MULE عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ بهمن

TetraVue، شرکتی که محصولات هوشمند دریافت تصویر ۳ بعدی با رزولوشن بالا را برای شرکت‌های وسایل نقلیه‌ی خودران تولید می‌کند، اعلام داشت مبلغ ۱۰ میلیون دلار از صندوق‌های سرمایه‌گذاری Robert Bosch، Nautilus، Samsung Catalyst Fund و Foxconn جذب کرده است.

ادامه مطلب